וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחוזהו של לוי אין סעיף שמאפשר פיצוי חלקי. הערכה: ימשיך בתפקיד

30.7.2023 / 14:46

יואב כץ יצטרך לשלם למאמן את מלוא שכרו עד תום העונה אם יחליט לפטרו, בהפועל חיפה לא צופים זעזוע עקב המתיחות: "מוזר שכולם מופתעים מדבריו"

תקציר ניצחונה של בני סכנין 0:1 בחוץ על הפועל חיפה בגביע הטוטו/ספורט1

המתיחות בין יואב כץ לרוני לוי ממשיכה על רקע הריאיון של המאמן בסיום ההפסד של הפועל חיפה לבני סכנין בפתיחת גביע הטוטו, כאשר הבעלים התלונן שהיה מדובר בראיון שפגע בו.

למרות המתיחות, גורמים במועדון הבהירו שיש פעולות להרגעת הרוחות בין השניים, כשבסופו של דבר לוי שיקף את המצב עליו כבר מדובר במועדון לאורך כל תקופת ההכנה. בניגוד למאמנים בעבר בהפועל חיפה, בחוזהו של לוי אין סעיף שמאפשר פיצוי חלקי במקרה של פיטורים, כך שאם כץ יבצע מהלך דרמטי הוא יצטרך לשלם את מלוא שכרו של המאמן עד תום העונה.

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
צפוי להמשיך.רוני לוי/מאור אלקסלסי

גורמים במועדון העריכו היום שלכץ אין כל כוונה לפטר את המאמן, בטח לאור העובדה שיצטרך לשלם לו שכר של עונה שלמה, בעוד שגם התפטרות של המאמן לא עומדת על הפרק. אגב, גורמים בקבוצה הופתעו מההתקפה על לוי לאחר הריאיון: "לאורך כל הקיץ דובר על כך שהסגל קצר, אז מה ההפתעה כרגע?", אמר אחד מהם, "רוני בלע הרבה דברים שבעבר הוא לא היה מסכים להם, אז מוזר שכשהוא דיבר על כך שהסגל לא מספיק עמוק כולם פתאום מופתעים".

היום הבעלים בעצמו דיבר בתוכנית 'חמש באוויר' ואמר "לא הייתה פנייה לאף מאמן, זה לא נכון. מה רוני צריך לעשות? לנצח את הפועל חדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully