וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "כשצד אחד מכבס כביסה מלוכלכת בחוץ, לצד השני אין ברירה"

הבעלים של הפועל חיפה התייחס ב-103FM למתיחות עם רוני לוי: "כשזה נעשה יותר מפעם אחת זו חציית גבול. לא התערבתי בעונה שעברה, זו הייתה שגיאה שלי"

תקציר ניצחונה של בני סכנין 0:1 בחוץ על הפועל חיפה בגביע הטוטו/ספורט1

פתיחת העונה של הפועל חיפה רחוקה מלהיות שקטה, זאת ברקע הריאיון שהעניק המאמן רוני לוי בתום ההפסד לבני סכנין בגביע הטוטו. בינו לבין הבעלים יואב כץ ישנה מתיחות, אך בחוזהו של המאמן אין סעיף שמאפשר פיצוי חלקי וההערכה היא שימשיך בתפקידו.

בעקבות הסערה בכרמל, יואב כץ התראיין הערב (ראשון) ל-103FM והתייחס תחילה ל-1:0 לסכנין: "היה לקבוצה משחק מאוד לא טוב אתמול אחרי כמה משחקי הכנה טובים, שלושה בארץ ושניים בחו"ל. זז משחק אחד לא טוב מתוך שישה, ואני מקווה שזה יישאר מספר נמוך".

על המתיחות אמר הבעלים: "אסור לכבס כביסה מלוכלכת בחוץ, אבל כשצד אחד עושה את זה, לצד השני לפעמים אין ברירה. כשזה נעשה יותר מפעם אחת אז זו כבר חציית גבול".

האזינו לריאיון

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. אריאל שלום
משבר חולף? יואב כץ/אריאל שלום

על הפקת הלקחים מהשנה שעברה: "אני לא מתערב בחלק המקצועי, אני מתערב אולי בחלק הפיננסי כי בסך הכול זה כסף שלי ואם אני לא אתערב - אוי ואבוי. זו עבודת צוות גם של החלק המקצועי וגם הפיננסי. אני לא התערבתי בעונה הקודמת, זו שגיאה שלי. השנה עשינו את זה בצורה יותר מבוקרת, למדנו מהשגיאות של שנה שעברה. אני המילה האחרונה בנושא הפיננסי, אבל בסופו של יום אנחנו צריכים לדאוג להפועל חיפה, אנחנו צריכים לדאוג שתהיה קבוצה. אני לא יכול לעשות וטו על שחקן אחד והמאמן לא יכול לעשות וטו על שחקן אחד".

באשר לסיכויים להגיע להישגים: "אני חושב שאפשר לעשות את זה, אנחנו עשינו את זה בשנת 2017/18, עם סגל הרבה יותר מצומצם ורק עם ארבעה זרים, היינו מקום רביעי וזכינו בגביע המדינה. הסוד היה בבחירת השחקנים. אני לא חושב שהשתנה כל כך הרבה אצל הקבוצות האחרות. הן הגדילו את התקציב אבל אני חושב שגם אנחנו".

לבסוף, סיכם איפה עומדת מערכת היחסים עם המאמן רוני לוי: "בואו לא נעשה ספקולציה, נגיע למשחק ואני מקווה שאנחנו בדרך נכונה. דיברנו מאז אתמול, לא באופן ישיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully