וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג ספורטיבי: ככה עושים את זה

השורד הספורטיבי טל מורדהגיע לסוף שבוע משפחתי בטבריה וביחד עם אחותו גילי, על תקן סטייליסטית אישית, הגיע לשופינג בחנות סקצ'רס החדשה במתחם ביג פאשן בעיר טבריה, וערך שופינג בכ- 1,000 שקל. בין היתר רכש ממגוון נעלי הספורט

טל מורד בחנות סקצ'רס בטבריה. יחצ,
טל מורד בחנות סקצ'רס בטבריה/יחצ

השורד הספורטיבי טל מורד, חובב ספורט ידוע, הגיע לסוף שבוע משפחתי בטבריה וביחד עם אחותו גילי, על תקן סטייליסטית אישית, הגיע לשופינג בחנות סקצ'רס החדשה במתחם ביג פאשן בעיר טבריה, וערך שופינג בכ- 1,000 שקל. בין היתר רכש ממגוון נעלי הספורט ואף התאים חולצות ומכנסיים לפעילות ספורטיבית. הוא לא שכח לפרגן לגילי- רכש לה במתנה זוג נעלי ספורט ובגדי ספורט מהקולקציה החדשה.

מורד אולי יודע לבחור נעלי ספורט בהיותו ספורטאי שגדל במגרש הכדורגל (כנער היה מגיע כל יום מטבריה לקריית שמונה באוטובוסים ולא היה מחמיץ אפילו אימון כדורגל אחד) אך מה עושה מי שמתקשה לבחור?

אורלי שחם, סמנכ"לית שיווק ברשת סקצ'רס, מתגייסת לעזור בבחירת נעלי ספורט ונותנת את הדגשים בחירת נעלי ספורט.

טל מורד בחנות סקצ'רס. יחצ,
טל מורד בחנות סקצ'רס/יחצ
  • התמחות - בחרו מותג המתמחה בנעלי ספורט וכמובן לפי ענפי הספורט השונים למשל נעלי הליכה, נעלי ריצה, נעליים לכדורגל או נעלי ספורט לחדר כושר.
  • מדידה- חשוב מאוד למדוד את נעלי הספורט , אם רכשתם בחנות ולא באונליין מדדו את הנעל בחנות והתהלכו / רוצו איתה בתוך החנות, בדקו שהיא נוחה לכם , שהעקב אינו "בורח" , שאין לחץ בקדמת הנעל - שימו לב שקיים מרווח בין קצות האצבעות לקצה הנעל, שהנעל מתאימה למבנה כף הרגל. מוכרים בחנויות מקצועיות יוכלו לסייע לכם בכך ולתת את הדגשים הנכונים לפי כף הרגל הספציפית. למשל ישנם דגמים המתאימים לכף רגל רחבה , צרה וכו. כמו כן, במהלך הדריכה והעברת המשקל לכף הרגל, מתרחבת כף הרגל במספר מילימטרים. נחפש נעל מספיק רחבה שתספק מרווח שיאפשר את ההתרחבות הזו.
  • גמישות - בכף הרגל 26 עצמות ו-36 מפרקים. נעל גמישה תאפשר תנועה חופשית של המפרקים. שימו לב לסוליית הנעל וקפלו אותה כדי לבדוק גמישות.
  • דרופ - זהו השיפוע המתאר את ההפרש בין גובה העקב לגובה כרית כף הרגל מהרצפה. ברוב הנעליים השיפוע נע בין 4-10 מ"מ. בבחירת נעל ריצה למשל שימו לב לנתון זה שעלול להשפיע על טכניקת הריצה ואופן חלוקת העומסים.
  • ילדים - כשמדובר בילדים חשוב לא לקנות במידה גדולה יותר כמו שהרבה נוהגים לעשות אלא לקנות במידה המתאאימה ולתת לילד להסתובב מעט בחנות להרגיש שהנעל נוחה לו.
  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully