וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימן יחליף את גינת בסגל, בית הלחמי: "נבוא בגישה אחרת"

29.7.2023 / 21:17

אחרי ההפסד במשחק ההכנה לאיסלנד, המאמן הלאומי סימן מטרות לקראת המשך הדרך. נמרוד לוי יצטרף לסגל לקראת טורניר ההכנה הבא

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7/ספורט1

נבחרת ישראל נעלה הערב (שבת) את טורניר ההכנה בהונגריה עם הפסד מאכזב 81:79 לנבחרת איסלנד. החבורה של אריאל בית הלחמי הוליכה ברוב שלבי המשחק, אך ברגעי ההכרעה שיחקה לא טוב ונתנה לאיסלנדים לעלות ליתרון ולנצח את ההתמודדות. רומן סורקין עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים וים מדר עם 16 נקודות בלטו בשורות הנבחרת.

"משחק קצת פחות טוב, התחלנו אותו קצת רדומים, אחרי זה הובלנו והיינו צריכים לגמור את המשחק", סיכם בית הלחמי את ההתמודדות. "כשאתה יכול אתה לא רוצה, וכשאתה רוצה אתה כבר לא יכול. נתנו להם הרבה ביטחון, ועשינו טעויות בסוף המשחק, וזה טוב שזה קורה עכשיו, אפשר לתקן ולדבר על זה. היה משחק שאפשר ללמוד ממנו, וצריכים להסתכל קדימה. חוזרים לארץ, יש לנו יום חופש, ונחזור להתאמן, יש לנו עוד טורניר בשבוע הבא, נעשה דברים על מנת ללמוד ממה שעשינו בו ולבוא בגישה אחרת למשחקים הבאים".

תומר גינת, אריאל בית הלחמי, נבחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
ככל הנראה, יאלץ להסתדר ללא הקפטן. גינת ובית הלחמי/ברני ארדוב

כזכור, בניצחון על הונגריה ביום שישי איבדה ישראל את הקפטן תומר גינת שמחר ייבדק בישראל והערכות הן שלא יוכל לחזור לסגל. מי שיחליף את גינת בסגל הוא שחקנה של סן קוונטן הצרפתית וויל ריימן המושאל ממכבי תל אביב. באיגוד בדקו מאז פציעתו של גינת את האפשרות לזמן את ריימן, וכעת השחקן יחבור לנבחרת בשבוע הבא ביום שני. נמרוד לוי, שפספס את שני משחקי ההכנה בסוף השבוע הנוכחי, צפוי לשוב במהלך השבוע לאימונים, כשבהמשך תקבל הנבחרת גם את עידן זלמנסון.

לישראל יש עוד שבועיים לפני שתחל את משחקי מוקדמות הטורניר הקדם אולימפי בו ישחקו בבית אחד עם נבחרות צ'כיה, אסטוניה וצפון מקדוניה, כששתי הראשונות בבית יעלו לחצי הגמר שייערך בפולין ובו ייפגשו עם שתי הראשונות מהבית של בוסניה, הונגריה, פולין ופורטוגל. מי שתנצח את הגמר, תעלה לטורניר הקדם אולימפי בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully