וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה: נבחרת ישראל הפסידה 81:79 לאיסלנד

למרות הופעה נהדרת של סורקין (24 נק' ו-9 ריב') ומדר (16 נק', 5 ריב' ו-4 אס'), שחקניו של בית הלחמי איבדו יתרון דו ספרתי במשחק ההכנה לטורניר הקדם אולימפי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7/ספורט1

פתיחת משחקי ההכנה של נבחרת ישראל לטורניר מוקדמות הקדם אולימפי התחילה נהדר עם ניצחון 68:90 על הוגנריה, אך הערב (שבת) הדברים פחות עבדו בדקות הסיום עבור שחקניו של אריאל בית הלחמי עם הפסד 81:79 לאיסלנד.

דווקא אחרי רבע ראשון בו השחקנים בלבן ירדו ביתרון מבטיח של 14:22 כשרומן סורקין (24 נק' ו-9 ריב') הוביל את הנבחרת הישראלית. האיסלנדים חזרו ברבע השני עם יכולת טובה יותר ובריצה נהדרת לקראת סוף המחצית, חתכו בחצי את הפיגור הדו ספרתי ל-44:38 בהפסקה.

המחצית השנייה הייתה צמודה במיוחד כשברבע האחרון היתרון נע מצד לצד, אבל גם קאמבק בסיום של הנבחרת הישראלית בהובלתו של ים מדר (16 נק', 5 ריב' ו-4 אס') לא הספיק לשחקניו של בית הלחמי שירדו מנוצחים.

ים מדר, שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
גם הוא לא הצליח לסייע לנבחרת להשיג את הניצחון. מדר/קובי אליהו

קלעו לישראל: רומן סורקין (9 ריב') 24, ים מדר (5 ריב' ו-4 אס') 16, נתנאל ארצי, גיל בני ובר טימור (3 ריב' ו-4 אס') 6 כ"א, עוז בלייזר, גבי צ'אצ'אשווילי ויפתח זיו (6 ריב') 5 כ"א, רועי הובר 3, רועי פריצקי (5 ריב') 2, יאיר קרביץ 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully