וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה וקלופ מודאגים: "ערב הסעודית שינתה את שוק ההעברות"

מאמן מנצ'סטר סיטי הביע חשש מהכסף הגדול מהמפרץ: "רצינו שמחרז ישאר, אבל הוא קיבל הצעה מדהימה. הם יוצרים ליגה חזקה". מאמן ליברפול הודה: "הופתעתי כשהנדרסון ביקש לעזוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7/ספורט1

הנהירה לליגה הסעודית מאירופה הביאה למדינת המפרץ הקיץ מספר כוכבים, ביניהם קארים בנזמה, אנגולו קאנטה, רוברטו פירמינו, ריאד מחרז וג'ורדן הנדרסון. השניים האחרונים הצטרפו בשבוע האחרון - האלג'יראי לאל אהלי, האנגלי לאל איתיפאק של סטיבן ג'רארד.

שני השחקנים שנבחרו בעבר לתואר כדורגלן השנה באנליה, היו חלק משמעותי בתארים של מנצ'סטר סיטי וליברפול בשנים האחרונות, כשמחרז אחראי גם לאחת מהאליפויות המדהימות בתולדות הכדורגל האירופי עם הנפת גביע הפרמיירליג ב-2016 במדי לסטר.

שני המאמנים הבכירים ביותר בכדורגל בשנים האחרונות, ובפרט בפרמיירליג, פפ גווארדיולה ויורגן קלופ, הודו כי גל העזיבות לכסף הגדול מהמפרץ החל להפתיע ולהדאיג אותם.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עם ריאד מחרז. רויטרס
"הבנו למה ריאד רצה לעזוב". גווארדיולה ומחרז/רויטרס

"הסעודים רוצים ליצור ליגה חזקה, ובינתיים הם מצליחים לעשות את זה עם החתמות מהסוג הזה", אמר מאמן מנצ'סטר סיטי. "ריאד קיבל הצעה כלכלית מדהימה והבנו למה הוא רצה לעשות את זה. המחשבה שלנו היא חד משמעית שרצינו שהוא ישאר כאן, אבל אני מבין אותו. אני יודע כמה היה לו קשה כשהוא לא שיחק בגמר ליגת האלופות והגביע האנגלי. הדאגה היא שערב הסעודית שינתה את שוק ההעברות. אני לא יודע כמה זמן זה יחזיק, אבל השחקנים רוצים לקחת את ההזדמנות והחוויה לשחק בליגה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'ורדן הנדרסון שחקן אל איתיפאק. אל איתיפאק, אתר רשמי, אתר רשמי
קלופ הופתע כשהוא ביקש בכלל לעזוב. הנדרסון/אתר רשמי, אל איתיפאק, אתר רשמי

במקרה של ג'ורדן הנדרסון, הגעתו לקבוצה של קפטן ליברפול אחר לשעבר, סטיבן ג'רארד, הדברים התקבלו פחות בעין יפה אצל הקהל האדום והקהילה הלהט"בית שתקפה אותו על המעבר.

מאמנו, יורגן קלופ, הודה שהוא הופתע כשהקפטן שלו ביקש לעזוב: "בוודאי שהייתי מופתע. הייתה לנו מערכת יחסים נהדרת במשך 8 שנים. ידענו מה הסיטואציה שהוא נמצא בא ורצינו שהוא ישאר, אבל אם הוא רצה לעזוב, לא יכולנו לסרב לו, בטח להצעה כספית כמו שהוא זכה לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully