וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון במונדיאל הנשים: הכרעות בבית א', גם גרמניה תעלה לשמינית?

המארחת ניו זילנד תפגוש את שוויץ (10:00, ספורט3), נורבגיה תנסה להציל את הטורניר מול הפיליפינים (10:00, ספורט2). גרמניה וקולומביה בקרב על ראשות בית ח'

תקציר מונדיאל הנשים: גרמניה - מרוקו 0:6/ספורט1

שלב הבתים של מונדיאל הנשים יימשך מחר (ראשון) עם מחזור הכרעה בבית א' שבו לכל ארבע הנבחרות עוד יש סיכוי, וסיום המחזור השני בבית ח', שם נפגשות המנצחות גרמניה וקולומביה.

שחקניות נבחרת ניו זילנד חוגגות עם האנה ווילקינסון. Phil Walter, GettyImages
הקהל ידחוף אותן לעשות היסטוריה? שחקניות ניו זילנד/GettyImages, Phil Walter

בית א'

שוויץ - ניו זילנד (10:00, ספורט3)

אחרי ההפסד המפתיע לפיליפינים, המארחת ניו זילנד חייבת ניצחון כדי לעשות היסטוריה ולהגיע לשלבי ההכרעה, ומקווה לקבל תמיכה מהקהל בדנידין. זה לא יהיה קל מול מוליכת הבית שוויץ שעדיין לא ספגה בטורניר ויכולה להסתפק בתיקו כדי לשחזר את ההישג מ-2015. במפגש האחרון במרץ 2014 ניצחה שוויץ 1:2.

נורבגיה - הפיליפינים (10:00, ספורט2)

אלופת העולם לשעבר, שזכתה גם באליפות אירופה ובטורניר האולימפי, רחוקה מימי הזוהר שלה וכרגע נמצאת במקום האחרון ועדיין ללא שער בטורניר. רק ב-2011 לא הצליחה נורבגיה לעבור את שלב הבתים, וכדי להימנע מזה היא חייבת ניצחון. הנבחרת מדרום מזרח אסיה הדהימה את ניו זילנד עם ניצחונה הראשון אי פעם (במשחק השני במונדיאל) וכעת כבר חולמת בגדול.

עוד בוואלה!

שבדיה הביסה בדרך לשמינית הגמר, לה סומר עשתה היסטוריה בצרפת

לכתבה המלאה
אלכסנדרה פופ, שחקנית נבחרת הנשים של גרמניה. Sebastian Widmann, GettyImages
אמורה להוביל את גרמניה לשלב הבא. אלכסנדרה פופ/GettyImages, Sebastian Widmann

בית ח'

דרום קוריאה - מרוקו (7:30, ספורט3)

הקוריאניות הפסידו במשחק הראשון לקולומביה למרות היותן פייבוריטיות, וכעת מקבלות הזדמנות לתקן מול יריבה נחותה שספגה שישייה מגרמניה ולא מצאה את הרשת בששת משחקיה האחרונים. אבל המאזן של דרום קוריאה במונדיאלים האחרונים רחוק מלהרשים, כשההפסד לקולומביה היה התשיעי ב-11 משחקים (לצד תיקו וניצחון בודד). צ'ו סו-היון, קשרית טוטנהאם ושיאנית ההופעות המשותפת של הנבחרת, תנסה להוביל לניצחון.

גרמניה - קולומביה (12:30, ספורט4)

אלופת העולם מ-2003 ו-2007 צלחה את שלב הבתים בכל שמונת הטורנירים הקודמים, וניצחון בסידני יבטיח לה העפלה תשיעית. גרמניה ממוקמת שנייה בדירוג פיפ"א ומציגה נבחרת עתירת כוכבות, בראשן אלכסנדרה פופ שכבשה צמד ב-0:6 על מרוקו. קולומביה הפתיעה את דרום קוריאה בעזרת לינדה קאיסדו בת ה-18 ותנסה לחולל סנסציה גדולה אף יותר כדי לשחזר את שמינית הגמר מ-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully