וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה הביסה בדרך לשמינית הגמר, לה סומר עשתה היסטוריה בצרפת

הסקנדינביות כבשו שלושה שערים בשבע דקות ופירקו 0:5 את איטליה, שחקנית הטריקולור הפכה לכובשת המובילה בנבחרתה במונדיאל הנשים בניצחון 1:2 על ברזיל. ג'מייקה עם 0:1 היסטוריה על פנמה עקפה את הסלסאו בדרך למקום השני

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7/ספורט1

המחזור השני במונדיאל הנשים המשיך היום (שבת) עם שלושה משחקים, כשבמוקד הקרב בין שתי נבחרות גולות בבית ו' הסתיים בניצחון צרפתי על ברזיל. ג'מייקה השיגה ניצחון ראשון אי פעם בטורניר עם 0:1 קטן על פנמה. יום המשחקים נפתח עם ניצחון מוחץ של שבדיה על איטליה.

שחקנית נבחרת שבדיה אמנדה איילסטט. MARTY MELVILLE/AFP, GettyImages
אמנדה איילסטט כיכבה עם צמד/GettyImages, MARTY MELVILLE/AFP

בית ז'

שבדיה - איטליה 0:5

הקרב בין שתי הנבחרות שניצחו במחזור הראשון הסתיים בניצחון מוחץ לסקנדינביות, שהבטיחו את ראשות הבית. שבדיה הכריעה את ההתמודדות והיממה את איטליה עם בליץ בשלהי המחצית הראשונה, שכלל שלושה שערים בשבע דקות. צמד השחקניות של ארסנל כיכבו במשחק: אמנדה איילסטט הבקיעה צמד (39, 50), בעוד שסטינה בלאקסטניוס התכבדה בשער השלישי (45+1). פרידולינה רולפו (44) ורבקה בלומקוויסט (95) כבשו גם הן. למרות התבוסה, האיטלקיות זקוקות לנקודה מול דרום אפריקה במחזור האחרון כדי לעלות שלב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
וונדי רנאר שחקנית נבחרת צרפת חוגגת שער. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
דווקא וונדי רנאר, שהייתה בסימן שאלה, העניקה את הניצחון לצרפת/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

בית ו'

צרפת - ברזיל 1:2

הטריקולור עמדו בלחץ אחרי המעידה במחזור הראשון, וגברו על היריבה הישירה במאבק על ראשות הברית. מי שחתומה על הניצחון הייתה דווקא וונדי רנאר, שכשירותה עמדה בספק בימים שלפני המשחק ובסופו של דבר היא כבשה את השער המכריע בדקה ה-83. עוד לפני כן, אוז'ין לה סומר עשתה היסטוריה והפכה לכובשת המובילה של נבחרת צרפת בתולדות מונדיאל הנשים, עם שישה שערים בסך הכל. היא הבקיעה ראשונה (17) ודביניה השוותה רק באופן זמני (58) עבור ברזיל, שספגה הפסד בכורה בגביע העולם הנוכחי אחרי שדרסה את פנמה במשחק הקודם.

פנמה - ג'מייקה 1:0

מסתמנת הפתעת הטורניר כבר במחזור השני של אליפות העולם, עם ניצחון בכורה של ג'מייקה אי פעם במונדיאל. אליסון סוואבי נגחה בדקה ה-56 את השער הנצחון ההיסטורי שהעלה את הנבחרת ממרכז אמריקה למקום השני בבית, נקודה מעל ברזיל אותה תפגוש במחזור הסיום בקרב ישיר על הכרטיס לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully