וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויתרס חתם לעונה במילאנו, בלצרובסקי לשנתיים בפנאתינייקוס

עודכן לאחרונה: 28.7.2023 / 19:16

שחקן מכבי תל אביב בעונה החולפת עבר לאיטליה, היוונים מימשו את סעיף השחרור והחתימו את הסנטר שהצהובים שקלו לצרף

דריבל, 25.7: פינת כדורסל על הבעלים של הפועל ת"א והפועל ירושלים/מערכת וואלה, זיו שטיינר

אולק בלצרובסקי, שהוזכר כאחד המועמדים לחזק את הקו הקדמי של מכבי תל אביב בעונה הקרובה, כבר לא ילבש את המדים הצהובים ב-2023/24. המתחמשת הגדולה של הקיץ ביורוליג, פנאתינייקוס, המשיכה במהפכה בסגל והודיעה הערב (שישי) על החתמתו של הסנטר הפולני לשנתיים.

בלצרובסקי בן ה-22, המתנשא לגובה 2.15 מטר, נבחר לשחקן הצעיר של העונה החולפת ביורוקאפ וזכה עם גראן קנאריה במפעל. הקיץ הוא שיחק במדי בוסטון סלטיקס בליגת הקיץ. בחוזהו של הפולני היה סעיף שחרור, ולאחר תפנית בעלילה החליטו ביוון בסופו של דבר לממש אותה.

הפולני הוא השחקן ה-11 שחותם הקיץ בקבוצה של ארגין עתמאן. בין השמות הבולטים שקדמו לו ניתן למנות את חואנצ'ו הרננגומס, קוסטאס סלוקאס, לוקה וילדוסה, מתיאס לסור ויאניס פפאפטרו שחזר אחרי עונה בפרטיזן בלגרד.

סנטר נוסף שמצא לעצמו קבוצה חדשה ביורוליג הוא אלכס פויתרס. אחרי שמכבי תל אביב החליטה לא לממש את האופציה בחוזהו ולהיפרד אחרי שנה, פויתרס חתם לעונה הקרובה במילאנו ויארח את הצהובים כבר במחזור השני ביורוליג.

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש גבוה שימלא את מקומם של אלכס פויתרס וג'רל מרטין בעמדות 4-5, כאשר היום פורסם כאן כי נבחנת צירופו של חסיאל ריברו, הסנטר הקובני של ולנסיה. עד כה הצהובים החתימו הקיץ את ג'יימס ווב, תמיר בלאט ואנטוניוס קליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully