וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "שגיתי שהגבתי לאוהד. אחרי התבוסה היה חשוב לנצח"

מאמן הפועל באר שבע התייחס לניצחון על פוניבז' והתגובה שלו לקהל: "הפריע לי במשחק, לא הייתי צריך לענות. הייתה גישה שחסרה לנו בהפסד למכבי תל אביב". אליאס: "רגיל שלא סופרים אותנו. היינו צריכים לסיים בתוצאה קצת יותר טובה"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפועל באר שבע הגיעה הערב (חמישי) לאצטדיון טרנר לאחר התבוסה 6:1 למכבי תל אביב ב"מפגש האירופאיות" במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, ועם ניצחון 0:1 על פוניבז' במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג, היא התאוששה ביכולת טובה יותר, אך לא משכנעת במיוחד, משבוע שעבר עם מקדמה חשובה לקראת הגומלין בליטא בשבוע הבא.

במפגש ממנו תגיע היריבה של הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השלישי (אם תעפיל) גברה לבסקי סופיה 0:2 בצפון מקדוניה על שקופי. הברזילאים וולטון (31) ורונאלדו המחליף (90+4) כבשו את השערים לזכות הקבוצה הבולגרית שתארח את הגומלין בחמישי הבא.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
יודע שזה עשוי לא להספיק. ברדה/דני מרון

אליניב ברדה לאחר הניצחון: "הייתה היום גישה שהייתה חסרה במשחק הקודם. השחקנים סחטו את עצמם בחום הזה. התוצאה היא שבירה מאוד. זאת רק המחצית הראשונה של ההתמודדות. שיחקה מולנו קבוצה עיקשת, הם בכושר טוב מאיתנו. יודעים ש-0:1 לא יספיק לנו ביכולת הזאת. המצבים הנייחים? השער הגיע מזה וזה אחד הדברים שאנחנו עובדים עליהם. זה עדיין לא מספיק, אנחנו לא מגיעים למספיק הזדמנויות. אחרי התבוסה היה חשוב לנצח".

על הכנסתו של אמיר גנאח: "הרגשתי שגנאח היה טוב באימונים ושהגיע לו דקות בבוגרים, הוא נכנס טוב מאוד".

על האוהד שהפריע לו: "זה אוהד שמפריע לי בעוד משחק. שגיתי שהגבתי לו, לא הייתי צריך לענות לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שי אליאס הפועל באר שבע. דני מרון
"רגיל שלא סופרים את ב"ש". אליאס/דני מרון

כובש שער הניצחון, שי אליאס, אמר בסיום: "אני שמח לעזור לקבוצה, כולנו עשינו את זה ביחד. אחרי התקופה שהייתי פצוע, אין מאושר ממני לחזור לעניינים".

על כך שהוחלף: "בגלל שאני חוזר אחרי הרבה זמן, השרירים קצת נתפסים מוקדם. זה לא קרה לי בחיים, מאמין שבעוד משחק או שניים אחזור לכושר מלא".

לקראת הגומלין: "זו קבוצה שהיא ראשונה בליגה שלה, אחרי 23 מחזורים. זו קבוצה שבכושר טוב ומנצחת, אבל הראינו עליונות והיינו צריכים לסיים בתוצאה קצת יותר טובה".

על התבוסה למכבי תל אביב: "קיבלנו סטירת לחי, אך ספורטאי מקצוען לטוב ולרע לוקח את זה יום יומיים איתו ועובר הלאה. יש פה סגל וצוות טוב, וקהל אדיר שאנחנו רוצים לשמח".

על רמתם ביחס למכבי ת"א ומכבי חיפה: "אני רגיל שלא סופרים את ב"ש בתקשורת הישראלית, אך לא שם לב למי סימנו ומי לא. יש שלוש קבוצות טובות, מקווה שנמשיך להתגבש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully