וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.7: דמבלה על סף מעבר לפ.ס.ז', מאנה יחבור לרונאלדו

עודכן לאחרונה: 28.7.2023 / 22:46

בצרפת ממהרים להשלים את העסקה עד יום שני, אז סעיף השחרור יקפוץ מ-50 ל-100 מיליון יורו. הסנגלי בדרך לאל נאסר, מחרז חתם באל אהלי

מחוץ לקווים, 27.7/עריכה: זיו שטיינר

העברות

* ריאד מחרז עוזב את הפרמיירליג. הקשר האלג'יראי שהוביל את לסטר סיטי לאליפות היסטורית ובחמש השנים האחרונות זכה בכל התארים עם מנצ'סטר סיטי, נמכר לאל אהלי מערב הסעודית עבור 30 מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-32 חתם עד 2027.

* בלמה של אייאקס, קלווין באסי, עוזב אחרי עונה אחת לאחר שפולהאם רכשה אותו תמורת 21 מיליון יורו.

* גלאטסראיי הודיעה על רכישתו של מאורו איקרדי מפריז סן ז'רמן תמורת 10 מיליון יורו, אחרי שסייע לטורקים לזכות באליפות בעונה החולפת כמושאל.

* ג'מאל לואיס, המגן השמאלי של ניוקאסל, הצטרף בהשאלה לעונה הקרובה לווטפורד מהצ'מפיונשיפ.

* קליארי הודיעה על צירופו של אלדור שמורודוב בהשאלה מרומא.

* רפא מארין, הבלם בן ה-21 ששייך לריאל מדריד ושיחק בקבוצת המילואים שלה בעונה החולפת, הושאל לאלאבה ששבה בחוודש שעבר לליגה הבכירה תום דרמת ענק בפלייאוף.

שחקן מארסיי אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
יחזור לפרמיירליג? סאנצ'ס/רויטרס

שמועות

* פ.ס.ז' על סף החתמת עוסמאן דמבלה מברצלונה, כך הכריזו ב"RMC" הצרפתי. בחוזהו של שחקן הכנף סעיף שחרור בסך 50 מיליון יורו, אך הוא תקף עד ה-31 ביולי - יום שני הקרוב. החל מאותו התאריך יקפוץ סעיף השחרור ל-100 מיליון יורו, כך שבפריז ממהרים להשלים את העסקה בימים הקרובים. השחקן בן ה-26 מעוניין במעבר, ואם אכן יעבור, הוא יחתום על חוזה לחמש עונות.

* הושג סיכום בין באיירן מינכן לאל נאסר על מעברו של סאדיו מאנה, כך דיווח פבריציו רומאנו. הסנגלי שיחבור לכריסטיאנו רונאלדו יחתום לשלוש שנים בקבוצה הסעודית וירוויח כ-30 מיליון יורו לעונה. שנה בלבד אחרי הרכישה מליברפול, הבווארים יקבלו עבורו כ-40 מיליון יורו.

* ב"מארקה" דווח שראשי פריז סן ז'רמן שוחחו עם אמו של קיליאן אמבפה והבהירו לה כי תג המחיר לרכישתו עבור ריאל מדריד עומד על 250 מיליון יורו. הבלאנקוס עודכנו בכך ונראה כי ימתינו לבואו של החלוץ בקיץ 2024 בחינם, אבל עוד נותר מעל חודש לחלון ההעברות והסאגה רחוקה מסיום.

* עסקת פאביניו מליברפול לאל איתיחאד כבר נראתה ככזו שנופלת, אבל כעת הברזילאי קיבל אישור לצאת לבדיקות רפואיות. אם העסקה תושלם בסופו של דבר, ליברפול תקבל עבורו כ-40 מיליון ליש"ט.

* ב"נאסיונל" מדווחים שליברפול אשר מעוניינת להנחית בלם עד תום חלון ההעברות, עשויה לפנות לברצלונה בנוגע לאנדראס כריסטנסן. הבלם הדני של אלופת ספרד הגיע רק בקיץ שעבר לקבוצה של צ'אבי, אך לפי הדיווח, הצעה בגובה 40 מיליון ליש"ט עשויה לשכנע את חואן לאפורטה.

* הצעה רביעית של צ'לסי על מויסס קאייסדו נדחתה. הבלוז הציעו לברייטון 80 מיליון ליש"ט עבור הקשר הצעיר, אך פעם נוספת השחפים דחו אותם וכנראה לא יתפשרו על פחות מ-100 מיליון ליש"ט.

* ב"סקיי ספורטס" טוענים כי קאלום הדסון-אודוי מתקרב לפולהאם, אך יש פערים בין הקוטג'רס לצ'לסי. קבוצתו של מרקו סילבה מוכנה לשלם 4 מיליון ליש"ט עבור שחקן הכנף, הבלוז דורשים 8 מיליון ליש"ט.

* בדדרך חזרה לאנגליה? בתקשורת הצ'יליאנית בטוחים שאלכסיס סאנצ'ס רוצה לשוב לפרמיירליג, כשנוטינגהאם פורסט היא המועמדת לקלוט את החלוץ ששיחק במארסיי בעונה החולפת. כזכור, סאנצ'ס שיחק במדי ארסנל ומנצ'סטר יונייטד בעבר.

* אל בילאל טורה בדרך לאטאלנטה - החלוץ של אלמריה יגיע היום לאיטליה ויחתום בהעברה הגדולה ביותר בתולדות המועדון תמורת 36 מיליון יורו.

* בסקוטלנד מדווחים שסלטיק עשויה לפנות לארסנל בבקשה לשאול מארסנל את קירן טירני, המגן השמאלי הסקוטי שאיבד את מקומו לאולכסנדר זינצ'נקו בעונה החולפת.

* בשורה לאוסקר גלוך? מאמן זלצבורג, מתיאס יאיסל, בשיחות מתקדמות עם אל אהלי הסעודית ועל פי הדיווח לא מן הנמנע שיחתום בשורותיה ב-48 השעות הבאות, בוודאי לאור העובדה שמזלצבורג פוטר עקב המו"מ שניהל יומיים לפתיחת הליגה האוסטרית. לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully