וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לאוסקר גלוך? זלצבורג הודיעה על פרידה מהמאמן

אחרי שנודע כי מתיאס יאיסל מנהל מו"מ עם אל אהלי הסעודית, אלופת אוסטריה אישרה שהוא לקראת מעבר ושעוזריו ינהלו את המשחק נגד אלטאך במחזור הפתיחה בליגה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7/ספורט1

יממה לפני שרד בול זלצבורג מתחילה רשמית את עונת 2023/24 במשחק מול אלטאך במחזור הפתיחה בבונדסליגה האוסטרית, הודיעה האלופה בתזמון מאוד מפתיע על פרידה מהמאמן מתיאס יאיסל שצפוי לחתום באל אהלי הסעודית.

אל אהלי ניסתה לצרף את מרקו סילבה, מאמן פולהאם ועל פי הדיווחים הציעה לו 40 מיליון יורו לשנתיים, אך לא הצליחה להגיע לסיכום עם הלונדונים על התרת חוזהו. הבוקר (שישי) נחשף כי הסעודים עברו הלאה וסימנו את המאמן הגרמני בן ה-35 של זלצבורג, שאחרי שנתיים בתפקיד באוסטריה צפוי לחתום בשורותיה ולהפוך לאחד המשתכרים הבכירים בעולם בקרב מאמני הכדורגל.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
זלצבורג תמנה מאמן חדש בקרוב. אוסקר גלוך/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

"לאור המו"מ המתקדם עם אל אהלי שנמצא בשלבי סגירה, המאמן מתיאס יאיסל משוחרר מתפקידו כמאמן הקבוצה", הודיעה זלצבורג היום, "עוזריו ינהלו את המשחק נגד אלטאך מחר".

שטפן ריטר, המנהל המקצועי הבהיר בנוסף: "מאמן שבוחן אופציות יומיים לפני תחילת עונה כל כך חשובה, לא יכול להתחיל אותה בתפקיד. אנחנו רוצים לפתוח עונה באנרגיית שיא ולדעת שכולם מפוקסים במאת האחוזים".

אוסקר גלוך לא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה בסיום העונה שעברה ומעניין יהיה לראות מי יהיה מאמנו החדש וכיצד יתייחס לקשר הצעיר שנרכש ממכבי תל אביב עבור שבעה מיליון יורו לפני כחצי שנה. תחת יאיסל רשם בעונה שעברה הישראלי 15 הופעות בונדסליגה ובמהלך אותן 773 דקות כבש פעמיים ובישל שני שערים. העונה הצטרף לאימונים באיחור עקב השתתפותו באליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21, אבל עלה מהספסל ל-27 דקות במשחק הגביע שנערך בתחילת השבוע ואף בישל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully