וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במהומה: עימותים קשים בין שוטרים לאוהדי בית"ר ביוון

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 21:33

אחרי הבדיקות הקפדניות לפני המשחק ("רואים כאלה רק בטלוויזיה"), בכל זאת הושלכה אבוקה מהיציע הישראלי אל היציע של פאוק והשוטרים נכנסו לפעולה עם אלות

עימותים בין שוטרים יוונים לאוהדי בית"ר ירושלים ביציע בסלוניקי/לפי סעיף 27 א'

אוהדים של בית"ר ירושלים שהגיעו לאצטדיון טומבה בסלוניקי לקראת המשחק נגד פאוק סלוניקי הערב (חמישי) נתקלו בבדיקות קפדניות מאוד ונתקעו מחוץ למגרש. אוהדים סיפרו על בדיקות באזורים מוצנעים, בקשות להוריד תחתונים ומעבר איטי של צוות שוטרים על מנת למנוע הכנסת אבוקות ואמצעים פירוטכניים אחרים. רק לאחר 3 שעות של עיכוב האוהדים התחילו להיכנס.

"אף פעם לא עברתי בדיקה כזאת", סיפר אחד האוהדים, "ראיתי בדיקות כאלה רק בטלוויזיה, כשאנשים נכנסים לכלא". אחת האוהדות התלוננה בפני מפקד המשטרה על בדיקות פולשניות ונענתה: "אלה ההוראות".

אוהדי בית"ר התכנסו היום בסלוניקי ועל פי דרישת המשטרה ההגעה לאצטדיון נעשית באוטובוסים, בצורה מסודרת, על מנת למנוע חיכוך ועימותים עם אוהדי פאוק סלוניקי. המשטרה המקומית הזהירה את אוהדי הקבוצה ברחבי העיר והמליצה להם לשמור על פרופיל נמוך במהלך היום כדי לא להיכנס לעימות עם אוהדי פאוק שמסתובבים בעיר.

למרות ההמלצה, האוהדים ערכו גם אתמול וגם היום חגיגות עם אבקות, רימוני עשן ושירים בעיר ומחוץ למלון, כאשר המשטרה הקיפה אותם לשמירה על הסגר ומניעת התפרעויות.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
האוהדים מעידים על בדיקות לא שגרתיות/ברני ארדוב

לאחר עיכוב ממושך, נכנסו האוהדים ליציע המבודד וראו דגלי פלסטין מונפים לעברם. בהפסקה, לאחר שנזרקה אבוקה מהיציע של בית"ר לכיוון אוהדי פאוק, נכנסו שוטרים יוונים ליציע הישראלי והחלו עימותים בינם לבין אוהדי בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully