וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב תורגל במפתיע, אבוקסיס שינה שיטות מחשש ל"ריגול"

26.7.2023 / 19:23

הבלם עשוי לערוך את הופעת הבכורה במדי בית"ר ירושלים דווקא בסלוניקי (ה', 20:30, ספורט4). אבוקסיס: "פאוק פייבוריטית, אבל המשימה אפשרית"

תקציר אלוף האלופים: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

בית"ר ירושלים תשחק מחר בערב (חמישי, 20:30, ספורט4) באצטדיון טומבה בסלוניקי מול פאוק סלוניקי, וערכה את האימון המסכם לקראת המשחק במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס התייצב היום במסיבת העיתונאים ביחד עם השוער מיגל סילבה ונשאל על הציפיות שלו מהמשחק.

בית"ר ירושלים בליווי כ-1,000 מאוהדיה, תפגוש מחר (חמישי, 20:30, ספורט4) באצטדיון טומבה את פאוק סלוניקי, במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. יוסי אבוקסיס לקח בחשבון כי במהלך האימון המסכם ישנם נציגים של היוונים באצטדיון ובדק אופציות גם לארבעה וגם לחמישה שחקני הגנה.

ההפתעה באימון המסכם היא השתלבותו של אדי גוטליב כבלם לצד אוראל דגני. גוטליב עדיין ללא דקות במשחקי האימון או אלוף האלופים, אך בשל מצוקת השחקנים בהגנה, המאמן שוקל לפתוח איתו. בחלק מהתרגולים שימש אופיר קריאף כבלם שלישי לצד דגני וגוטליב. בשל היעדרות פרד פריידיי, יון ניקולאסקו יקבל קרדיט בהתקפה. ירדן שועה יתופקד כחלוץ שני או כנף שמאל, בהתאם למערך. טרזייה תומא יחזור להרכב.

הרכב משוער: מיגל סילבה, בן ביטון, אוראל דגני, אדי גוטליב, גריגורי מורוזוב, אופיר קריאף, טרזייה תומא, יובל אשכנזי, ירדן שועה, טימו מוזי (דור מיכה), יון ניקולאסקו.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
תמיד מאמין. אבוקסיס/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

"אנחנו מצפים למשחק קשה", אמר אבוקסיס, "ראינו את פאוק במשחקי ההכנה שלה. אני יודע שזה יהיה משחק קשה אבל אני בטוח שזאת משימה אפשרית". אבוקסיס נשאל לגבי פריידיי, שייעדר, ואמר: "יש לנו את הבעיה עם החלוץ שלנו שנשאר בישראל בגלל הבעיות של הוויזה, אבל יש לנו חלוץ אחר, שהוא חלוץ מצוין ועוד חלוצים בסגל ונשחק איתם".

האם הוא צפוי להציב מערך הגנתי? אבוקסיס: "כמובן שאנחנו יודעים שפאוק פייבוריטים אבל בכדורגל הכל יכול להיות, בטח כשמדובר בשני משחקים. אנחנו מצפים להוציא תוצאה טובה ולחזור לישראל למשחק השני עם סיכוי לעלות שלב. לפאוק יש שחקנים מצויינים ואווירה חמה ואני מצפה מהשחקנים לשחק חכם ובסבלנות על מנת להוציא תוצאה טובה".

מיגל סילבה: "המאמן דיבר איתנו על האווירה כאן ומה מצפה לנו מחר, אנחנו אוהבים לשחק במצבים כאלה. גם אצלנו בבית יש אווירה מדהימה". אילו שחקנים של פאוק אתה מכיר? "אני יודע קצת על פאוק, יש לי כמה חברים מפה", אמר השוער, "דיברנו וראינו הרבה משחקים של פאוק ואנחנו מכירים את האווירה.

"כמובן שהחלוצים ושחקני הכנף הם המסוכנים ביותר, זו קבוצה מסוכנת בקרנות ובמצבים נייחים. בפאוק יש המון שחקנים פורטוגלים ששיחקו לאורך השנים כאן, ויש את וירייניה, שנחשב פה לאגדה. שיחקתי עם אחיו בעבר ביחד בקבוצה הקודמת שלי, הוא משחק המון שנים כאן ואני יודע שיש לו היסטוריה במועדון ושהוא כמו אגדה במועדון".

שחקן פאוק סלוניקי, חאריס צינגראס. BSR Agency, GettyImages
"צפינו בבית"ר, אני חושב שנהיה מוכנים". צינגראס/GettyImages, BSR Agency

בפאוק סלוניקי נערכים לצמד המשחקים נגד בית"ר ירושלים במוקדמות הקונפרנס ליג בדריכות לא אופיינית. במשך לא מעט שנים הקבוצה (כמו אחרות מיוון) הגיעה לא מוכנה למשחקים הראשונים בזירה האירופית, אבל גירדה העפלה לא משכנעת והתעוררה בהמשך. בעונה שעברה פאוק הודחה על ידי לבסקי סופיה בדיוק בשלב בו היא פוגשת את בית"ר ומכאן הדריכות הרבה הפעם.

פאוק תחסר מחר את הקשר המצטיין דוגלאס אוגוסטו שמורחק עוד מהעונה שעברה. מי שיתפוס את מקומו במרכז המגרש הוא חאריס צינגראס, שבשנה שעברה הושאל לטולוז הצרפתית. וויליאם טרוסט-אקונג יערוך בכורה רשמית במרכז ההגנה ואת החוד יאייש ברנדון הספרדי.

היום צינגראס אמר במסיבת העיתונאים: "צפינו בבית"ר, עבדנו לקראתה ואני חושב שנהיה מוכנים. במשחק האחרון שלה, נגד מכבי חיפה, היא שיחקה כדורגל הגנתי וזה אומר שנהיה חייבים להיות סבלניים ושכנראה נחזיק בכדור ברוב המשחק. אני לא רוצה לדבר על איזו תוצאה תהיה טובה לנו, העיקר מבחינתנו זה לא לספוג".

הרכב משוער: דומיניק קוטרסקי, תומאש קדזיורה, וויליאם טרוסט-אקונג, קונסטנטינוס קולייראקיס, רפא סוארס, חאריס צינגראס, שטפן שוואב, יאניס קונסטנטליאס, ז'יבקו ז'יבקוביץ', טייסון, ברנדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully