וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: ווטפורד פנתה לבית"ר ירושלים בנוגע לניקולאסקו

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 22:01

לפי ה"דיילי מייל", הצרעות הביעו התעניינות בחלוץ המולדבי. המועדון מהצ'מפיונשיפ מחפש מחליף בהתקפה לאיסמעילה סאר שעבר למארסיי ופתח בשיחות מול הקבוצה הישראלית לגבי מעבר אפשרי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

בית"ר ירושלים כבר איבדה הקיץ את דנילו אספרייה לצסק"א סופיה לפני המפגש הראשון נגד פאוק סלוניקי ביום חמישי, והערב (שני) מתפרסם ב"דיילי מייל" הבריטי שהחלוץ יון ניקולאסקו מעורר עניין בווטפורד האנגלית.

החלוץ של הצהובים-שחורים כבר זכה להצעה מראקוב הפולנית שנדחה על ידי בית"ר, שיודעת שהתקציב לרכש הקרוב יהיה מושפע באופן ישיר ממכירה או הישארות של המולדבי. באנגליה טוענים כי ווטפורד פתחה בשיחות מול המועדון מהבירה לגבי ניקולאסקו וציינו כי השחקן בן ה-24 כבש בממוצע שער בכל שני משחקים. עם זאת, בשלב זה לא הוגשה הצעה ממשית.

יון ניקולאסקו, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
בדרך למעבר מפואר? ניקולאסקו/מאור אלקסלסי

בנוסף לניקולאסקו, ווטפורד בוחנת גם אפשרות לצרף את ווסלי, חלוצה של אסטון וילה, כשנראה שהצעה תוגש לאחד מהשניים בתקופה הקרובה, זאת בעקבות מעברו של איסמעילה סאר למארסיי ורצון לעבות את החלק ההתקפי.

בידיעה ציינו גם כי טרבזונספור עוקבת אחרי ניקולאסקו שלפי הדיווחים הייתה מוכנה להגיש הצעה בגובה 2 מיליון ליש"ט עבור שירותיו של הסקורר, אך לא עשתה זאת נכון לרגע זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully