וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"1,000 אוהדים מלווים ומאמינים": שועה או מיכה יסופסלו ביוון?

25.7.2023 / 6:40

בית"ר ירושלים תמריא היום לקראת המפגש הראשון מול פאוק סלוניקי החזקה (חמישי, 20:30, ספורט4) במוקדמות הקונפרנס ליג, ואומרת למרות הפערים: "צריך לעשות הכל כדי לחזור עם תוצאה טובה". אבוקסיס עשוי לערוך שינוי, במועדון לא מכירים הצעה מווטפורד על ניקולאסקו

תקציר אלוף האלופים: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

בית"ר ירושלים תצא היום (שלישי) לסלוניקי לקראת המשחק בחמישי (20:30, ספורט4) נגד פאוק במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. בבית"ר מודעים ליחסי הכוחות, אך אומרים: "צריך לעשות הכל כדי לחזור עם תוצאה טובה לגומלין, אם 1,000 אוהדים מאמינים ומלווים אותנו, חייבים לתת את הכל למרות הפערים".

המאמן יוסי אבוקסיס שוחח עם שחקניו על משחק "אלוף האלופים", בו הפסידה הקבוצה 3:1 למכבי חיפה, והעיר לשחקני החלק הקדמי על התנועה, העזרה להגנה ואיבודי הכדור. הוא עשוי לערוך שינוי לקראת פאוק, כאשר ייתכן ואחד מהשניים ירדן שועה או דור מיכה יפתח על הספסל.

דור מיכה עם ירדן שועה שחקני בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
אחד מהם יתחיל על הספסל? שועה ומיכה/מאור אלקסלסי

במועדון לא מכירים הצעה מווטפורד האנגלית עבור יון ניקולאסקו. תכנית העבודה נכון לעכשיו היא להציע לו חוזה חדש, למרות שסוכניו של החלוץ משוכנעים כי יביאו בשבועות הקרובים הצעה שבית"ר תתקשה לסרב לה.

בבית"ר מתקשים להבין את החלטת א.א.ק אתונה לא למכור את ליוואי גארסיה בסכום של 25-28 מיליון יורו ללאנס השחקן וסוכניו לוחצים לביצוע העסקה, אך נכון לעכשיו הבעלים של א.א.ק מושך את הזמן ורוצה אותו למוקדמות ליגת האלופות בה משתתפת אלופת יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully