וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתוסכלת: "היינו אדישים, חבל שהשארנו אותם בתמונה"

27.7.2023 / 6:15

הירוקים מאוכזבים אחרי ההפסד במולדובה, השחקנים מודים ששיחקו עם ביטחון יתר: "היינו בטוחים שהגול יגיע. זה היה משחק שצריך לנצח". במועדון הדפו את הביקורות: ניצן "לא טעה בגול", תכנית המשחק של דגו עבדה, ודווקא סבע ופיירו לא סיפקו את הסחורה

תקציר: שריף טירספול - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

מסאי דגו ושחקני מכבי חיפה ירדו מתוסכלים לאחר ההפסד 1:0 בחוץ לשריף טירספול אמש (רביעי). אפשר להבין אותם, כי חיפה שלטה ברוב דקות המשחק והגיעה למספיק מצבים כדי לרדת מנצחת. על סף סיום, בדיוק כמו שדין דוד כמעט השווה, היא יכולה הייתה לספוג פעם נוספת ולרדת עם הפסד בהפרש של שני שערים.

תכנית המשחק של דגו עבדה בסך הכל: חיפה לחצה את מובילי הכדור, השתלטה על המשחק, יצרה מצבים, אך ככל שהתקדמו הדקות הייתה פחות ופחות יצירתית מול הההגנה הסגורה של המולדבים. "הם נתנו לנו לשחק ואולי היינו קצת אדישים ובטוחים שהגול יגיע", אמר אחד השחקנים. "חבל, השארנו אותם בתמונה וזה אולי יתן להם עוד ביטחון, זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח, זה אפילו לא היה צריך להסתיים בתיקו".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
הוא בטח לא אשם. דגו/אתר רשמי, מכבי חיפה

בסופו של דבר, בדקות הטובות דגו לא קיבל תפוקה מדיא סבע שהוחלף ומפרנזי פיירו, שלא ניצל את ההזדמנויות שניתנו לו. על הגול שספגה הקבוצה אמרו שחקנים: "זו אותה אדישות שהייתה כל המשחק, יותר מדי שחקנים לא התארגנו בזמן וחבל, זה לא משחק שצריך לספוג בו". אגב, שחקנים התעקשו בסיום כי הייתה נגיעת יד לפני הקורה של דין דוד וכי הגיע לקבוצה פנדל, אך זה היה כבר חסר משמעות.

בסיום שחקנים דווקא חיזקו את דבריו של דגו שאמר ששחקנים לא הגיעו למשחק, ולקחו אחריות. הם משוכנעים שבחיפה זה יהיה אחרת, אך גם מזהירים: "קל זה לא יהיה, גם נגד בית"ר הבקענו שער שני רק לקראת הסיום. אנחנו לא דורסים בתקופה הזאת, טירספול יודעים לסגור ונצטרך להתעלות כדי לעבור את השלב הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה לפני מונשה גראנאנגה שחקן שריף טירספול. מכבי חיפה, אתר רשמי
דגו כיוון אליו? פרנזי פיירו אתמול/אתר רשמי, מכבי חיפה

דגו ואיתמר ניצן הגיעו כסימני שאלה עבור אוהדי חיפה, ומשחקים כאלה אוטומטית מספקים לא מעט ביקורות וחוסר שביעות רצון כלפי השניים. במועדון אמרו על השער שספג השוער: "זאת לא טעות של ניצן, הוא צריך לכסות שער שלם והיה עם הגוף בתנועה לכיוון הרחוק. זה גול שכל שוער מקבל וזה בסדר. במקום שיתעסקו בכמה היינו צריכים להבקיע מתעסקים במי אשם בגול, זאת הבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully