וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו לאחר ההפסד לשריף: "היו שחקנים שלא הגיעו היום"

מאמן מכבי חיפה היה מאוכזב: "הגענו ל-3-4 מצבים של 100 אחוז ולא כבשנו". על הסגנון של היריבה: "הופתעתי שהם נשכבו אחורה לקראת הסיום"

תקציר: שריף טירספול - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה הרגילה את אוהדיה למהפכים ובשבוע הבא תצטרך לספק אחד כזה בסיכום ההתמודדות. הירוקים הפסידו הערב (רביעי) במולדובה 1:0 לשריף טירספול ויארחו את הגומלין ברביעי הבא במטרה להשיג ניצחון גבוה יותר שישלח אותם לסיבוב השלישי של ליגת האלופות ולא לזה של הליגה האירופית. כמובן ניצחון בהפרש של שער אחד יגרור את המשחק להארכה ולאחר מכן לפנדלים (אין משמעות לשערי חוץ).

שער של אמין טלאל (28) עשה את ההבדל עבור אלופת מולדובה, בעוד הירוקים החמיצו כמה הזדמנויות להשוות, כולל פספוס גדול של פרנזי פיירו וכדור לקורה של דין דוד בדקה האחרונה. בתוספת הזמן ניצל שון גולדברג משער עצמי כשגם הוא פגש את הקורה.

בסיום המשחק החיפאים באו בטענות לשופט האוסטרי סבסטיאן גיסהאמר שלא שרק לפנדל לפחות בשני מקרים שונים שנבדקו ב-VAR, ביניהם נגיעת יד לפני הקורה של דוד בדקה ה-90.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
"נצטרך למצוא פתרונות". מסאי דגו/אתר רשמי, מכבי חיפה

מסאי דגו, לו היה זה הפסד ראשון כמאמן מכבי חיפה, אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "ידענו שאנחנו מגיעים למשחק נגד יריבה מאוד ביתית שיודעת לעשות הגנה. הגענו ל-3-4 מצבים של 100 אחוז גול ולא כבשנו. ספגנו גול מאוד מיותר, הם הגיעו ל-2-3 מצבים. הם ניצחו, יש גומלין בבית שלנו וננסה לתקן. עשינו את כל המאמץ כדי לחזור למשחק, באנו כדי לנצח. בשבוע הבא נהיה עם הקהל שלנו שחסר לנו מאוד היום, ואני מקווה ומאמין שנעשה את העבודה. הופתעתי קצת כשהם נשכבו אחורה לקראת הסוף, אבל אין מה לעשות. אנחנו מתרגלים לזה בתקופה האחרונה שקבוצות חוששות מאיתנו ומסתגרות. נצטרך למצוא פתרונות כדי לכבוש".

עוד אמר: "ה-DNA שלנו הוא התקפי, אנחנו לא יודעים לשחק אחרת. נעשה הכול כדי להמשיך הלאה. היו שחקנים שלא הגיעו היום, אבל אני מאמין ובטוח שהם יבואו לידי ביטוי במשחק הבא. אני מאוד מאמין בנו. אם היו פה 500 או 1,000 אוהדים שלנו אז הייתה תחושה ביתית. יש לנו קהל מהטובים בעולם שיודע לדחוף. אני בטוח שבשבוע הבא לא יהיה כיסא ריק, אנחנו צריכים את הדחיפה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully