וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן בראון: מודע לציפיות אחרי החוזה הענקי, רוצה לעזור לקהילה

כוכב בוסטון טוען שהוא רוצה לנצל נכון את הכסף שירוויח במסגרת החוזה הגדול בתולדות ה-NBA לתועלת השקעה גם בפעילות חברתית

דריבל, 25.7: פינת כדורסל על הבעלים של הפועל ת"א והפועל ירושלים/מערכת וואלה, זיו שטיינר

כוכב בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון רוצה יותר מאשר זכייה באליפויות, לאחר שחתם על החוזה העשיר ביותר בתולדות ה-NBA. אתמול (רביעי), דקות ספורות אחרי שהשלים טקס חתימה חגיגי על החוזה שישאיר אותו במדי הסלטיקס וישלם לו סכום שיא של 304 מיליון דולר במשך חמש שנים, הוא הבהיר שהשלב הבא בקריירת הכדורסל שלו הוא יותר מכסף. "אני מעריך את ההשקעה והמחויבות מהסלטיקס", אמר בראון. "המחויבות הזו תורגש ממני כאן בבוסטון על המגרש ומחוצה לו".

מי היחיד שהוא כן החזיר לו הודעה?

כשנשאל מה הוא מתכנן לעשות עם הכסף העצום שהוא מקבל, בראון אמר שהוא רוצה להשיק פרויקט שיביא את "וול סטריט השחור" לבוסטון ולתרום את חלקו בניסיון להקטין את פערי העושר הגזעיים בעיר.

"בלאק וול סטריט" היה השם שניתן למחוז בטולסה, אוקלהומה, שהיה אחד האזורים האמידים ביותר מבחינה כלכלית עבור אמריקאים שחורים בתחילת המאה הקודמת, לפני שהוא נהרס במהלך טבח גזעני ב-1921.

"מחקרים טוענים שהקטנת פערי העושר זה משהו שיכול להביא לשיפור עבור הכלכלה כולה במדינה", אמר בראון. "עם העסקה הכספית הגדולה ביותר בתולדות ה-NBA, הגיוני לדבר על ההשקעה שלך בקהילה. אבל גם על פערי העושר, שזה משהו שאף אחד לא רוצה לדבר עליו. ... זה משהו שכולנו יכולים לשפר".

בראון מקווה שעל ידי פתיחת יוזמות חדשות בבוסטון הוא יוכל למלא תפקיד ביצירת מקומות עבודה, משאבים ועסקים חדשים במטרה לעורר את הכלכלה והפערים שהוא ראה בעבודה במסגרת קרן 7uice שלו.

עוד בוואלה!

המיליונרית החדשה? הכירו את בת הזוג של ג'יילן בראון, סבתא בת 43

לכתבה המלאה
קיילב מרטין מול ג'יילן בראון, מיאמי היט מול בוסטון סלטיקס. Maddie Meyer, GettyImages
כוונות טובות. זה יספיק לפלייאוף? בראון/GettyImages, Maddie Meyer

הבעלים של סלטיקס, וויק גרוסבק, אמר שהמניעים של בראון הם בדיוק הסיבה שהארגון חש בנוח לבצע את ההשקעה לטווח הארוך בשחקן. "זה לא קשור רק לחוזה או כסף או כדורסל. מדובר ביצירת שינוי בחיים", אמר גרוסבק. "זה מה שג'יילן מגלם לי ולשותף שלי סטיב (פאליוקה) ולאחרים ולכולנו כאן בסלטיקס. הוא סלטיק אמיתי. הוא סלטיק לשנים הבאות".

בראון אמר שהוא מוכן להתמודד עם הציפיות שיעלו בעקבות העסקה החדשה. "אני מסתכל על החיים כאל שלבים ותארים", אמר בראון. "כל מה שעברתי במהלך הקריירה שלי הכין אותי לכל שלב. … אני לא נרתע מלחץ. אני יודע מה הדרישות. אני יודע מה רמת הציפיות. ואני מכיר את העבודה הנדרשת. הכל אצלי קשור לעבודה. אז אני מסתכל על זה כעל עוד אתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully