וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

304 מיליון דולר: ג'יילן בראון חתם על החוזה הגדול בהיסטוריה

הכוכב של בוסטון סלטיקס הבטיח 5 שנים נוספות בקבוצה מהמזרח עם סופרמקס חסר תקדים שהפך אותו למשתכר הבכיר אי פעם ב-NBA. וגם: התמונה המביכה של ג'יימס הארדן

דריבל, 25.7: פינת כדורסל על הבעלים של הפועל ת"א והפועל ירושלים/מערכת וואלה, זיו שטיינר

הקיץ של בוסטון סלטיקס התחיל עם החתמה מעניינת של קריסטאפס פורזינגס מוושינגטון וויזארדס ועברה למעבר מפתיע של מרכוס סמארט לממפיס גריזליס. ללא מי שהיה שחקן ההגנה של ה-NBA לפני שתי עונות, הקבוצה מהמזרח החליטה הערב (שלישי) להחתים על חוזה סופר מקס היסטורי את ג'יילן בראון ולהשאיר אותו בטי גרדן לחמש שנים נוספות בחוזה הגדול בהיסטוריה של הליגה.

בראון (26) ירוויח בחוזה החדש שלו, בו אין אופציית יציאה, 304 מיליון דולר כשבכל שנה ישלשל לכיסו בממוצע 60.8 מיליון דולר. בכך, הכוכב של בוסטון עקף את ניקולה יוקיץ' שהחזיק בשיא עד היום עם חוזה של 270 מיליון דולר במדי דנבר נאגטס.

ג'יילן בראון, בוסטון סלטיקס. Tim Nwachukwu, GettyImages
עקף את יוקיץ'. בראון/GettyImages, Tim Nwachukwu

הקלע/סמול פורוורד של הסלטיקס נבחר בדראפט 2016 על ידי בוסטון, כשבעונת הרוקי שלו נבחר לחמישיית הרוקיז השנייה של העונה. את קפיצת המדרגה עשה בשנתיים שלאחר מכן כשהפך לשחק חמישייה קבוע ושיתוף הפעולה שלו יחד עם ג'ייסון טייטום הפך אותו לשחק אולסטאר פעמיים ובחירה לחמישיית העונה השנייה בעונה החולפת.

ג'יימס הארדן מגיב בפוסט המלגלג עליו של ESPN. אינסטגרם, צילום מסך
ג'יימס הארדן מגיב בפוסט המלגלג עליו של ESPN/צילום מסך, אינסטגרם

ג'יימס הארדן לא אהב את הפוסט של ESPN שלעג לו אחרי שתועד אוחז בארבעה המבורגרים, עם הכיתוב המלגלג "הארדן מעמיס". הגארד של פילדלפיה, 10 פעמים אולסטאר, חש שמדובר בחוסר כבוד כלפיו, והגיב: "שבוע חלש בחדשות?".

הכל החל כאשר חברו של הארדן (ראפר מיוסטון) העלה סרטון שבו הכדורסלן אוחז בהמבורגרים בניסיון לקדם את המסעדה שלו. כידוע, הארדן רוצה לעזוב את פילדלפיה ולעבור ליוסטון רוקטס, והתמונה הזאת עוררה לא מעט תגובות ברשת. "הארדן מנסה לאכול את דרכו החוצה מפילי", כתב אחד המגיבים.

דריל מורי, נשיא פילדלפיה סיקסרס, אמר על עתידו של הארדן: "הוא מקווה למצב חדש מבחינה חוזית. אם הוכל לעשות משהו שכולנו מרוויחים ממנו, נבחן את זה. אבל אם לא, אז לא נעשה". הארדן, שבעונה שעברה רשם ממוצעים של 21 נקודות ו-10.7 אסיסטים, מחק לאחרונה כל איזכור של פילדלפיה מהביו שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully