וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבכורה במוקדמות האלופות: אריס לימסול פירקה 2:6 את באטה בוריסוב

אלופת קפריסין חגגה על חשבון הקבוצה מבלארוס, שככל הנראה תהיה יריבת מכבי חיפה במוקדמות הליגה האירופית אם תודח על ידי שריף

תקציר: בבכורה במוקדמות האלופות, אריס לימסול פירקה 2:6 את באטה בוריסוב/ספורט1

בזמן שמכבי חיפה הפסידה בטירספול, את תוצאת הערב (רביעי) במוקדמות ליגת האלופות סיפקה אריס לימסול, שמחצה 2:6 את באטה בוריסוב. המפסידה במפגש הזה תשחק בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית מול הירוקים אם יודחו, וכנראה שזו תהיה הקבוצה שסיימה במקום הרביעי בליגה הבלארוסית ונכנסה למפעל הבכיר רק בגלל פרשת הטיות המשחקים בה היו מעורבות שלוש הקבוצות שהקדימו אותה.

אריס, שחגגה אליפות היסטורית בקפריסין, הפכה את משחקה הראשון במוקדמות האלופות לחגיגה גדולה. יאניק גומיס כבש בדקה ה-17 בפנדל, לאו בנגטסון הכפיל בדקה ה-32 אחרי מהלך קבוצתי נהדר וסידי באנה עזר עם שער עצמי (39) במחצית קטלנית של המארחת. ארטם קונצבוי צימק בדקה ה-48, אבל גומיס השלים צמד בנגיחה (60), רוסלן חאדרקביץ' שוב הקטין (65) ומנגד המחליפים יאדן מונטנור (83) ומריוש שטפינסקי (90+1) בפנדל שני שנשרק על ידי השופט הישראלי יגאל פריד, חתמו את השישייה.

סער פדידה ישב על הספסל של אולימפיה לובליאנה, שהשיגה 1:1 מול לודוגורץ במשחק בבולגריה. אלופת סלובניה עלתה ליתרון משער של טימי מקס אלסניק (14), אבל דומיניק ינקוב איזן בדקה ה-44 אחרי לחץ של המארחת, אצלה נעדר מהסגל דני גרופר הפצוע.

בן לדרמן שיחק 65 דקות בניצחונה של ראקוב 2:3 על קרבאח. רדון ג'יג'ה האלבני כבש צמד מהיר עבור אלופת אזרבייג'אן (73 ו-75) ומחק פיגור 2:0, אבל הרכש הגרמני סוני קיטל הכריע בתוספת הזמן עם שער מרהיב ממרחק, בהופעת הבכורה שלו במדי אלופת פולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully