וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרטים העסיסיים על הרומן של בריידי ואירינה שייק: "ג'יזל לא אוהבת את זה"

מדורי הרכילות בארה"ב חוגגים את הזוגיות בין הדוגמנית ש"זרקה את עצמה" על כוכב הספורט. איך גרושתו מרגישה?

דריבל, 25.7/עריכה: זיו שטיינר

הרומן המסקרן של טום בריידי ואירינה שייק כנראה הגיע גם לג'יזל בונדשן, שעל פי הדיווחים בארה"ב "לא לקחה את זה טוב". דוגמנית העל הברזילאית, שהתגרשה מבריידי באוקטובר 2022, "לא שמחה בכלל" על הקשר בינו לבין שייק, שגם היא דוגמנית לשעבר של ויקטוריה'ס סיקרט, כך דווח ב-TMZ.

בימים האחרונים מדורי הרכילות בארה"ב מדווחים בהתרגשות על הרומן, אחרי ששייק ובריידי בילו ביחד בביתו ובבית מלון. בריידי, כידוע, נחשב על ידי רבים כאחד מהספורטאים הגדולים אי פעם בספורט האמריקאי, ואילו שייק היא דוגמנית מפורסמת, בת הזוג לשעבר של השחקן בראדלי קופר ושל כריסטיאנו רונאלדו כמובן.

טום בריידי, ג'יזל בונדשן, אירינה שייק. אילוסטרציה, GettyImages
אוהב אותן מלאכיות. בריידי/GettyImages, אילוסטרציה

יש לציין כי לאחר מכן נמסר שלג'יזל לא באמת מפריעה הזוגיות הזאת. "למה שהיא לא תשמח בשביל טום? הרי זו הייתה היא שהתגרשה ממנו", אמר מקורב לבונדושן, "זה טוב לחופש שלה שהוא המשיך הלאה".

מה שג'יזל לא אהבה, על פי הדיווח, נבע מהדרך שבה התפתח הרומן, ועל הדרך שבה התבשרה על זה, בעודה חוגגת את יום הולדת ה-43. כמו כן בונדשן ושייק דגמנו בעבר ביחד עבור ויקטוריה'ס סיקרט, ואומנם לא היו חברות, אבל עבדו זו לצד זו.

הדיווחים טענו שהם נפגשו בחתונה בסרדיניה של המיליארדר ג'ו נאחמד והדוגמנית מדיסון הדריק, שם "מספר דוגמניות התחילו עם טום וזרקו את עצמן עליו, ואירינה הייתה אחת מהן", דווח ב-TMZ, כשעל פי אחד מהנוכחים: "כולן התחילו איתו, היא עשתה טאצ'דאון". נציג של הדוגמנית הכחיש בתוקף את הסיפור הזה.

כמובן שבתקופה האחרונה שמו של בריידי הוזכר בקשר עם לא מעט נשים, כולן צעירות ממנה, ביניהן קים קרדשיאן, השחקנית ריס ווית'רספון וכמובן כוכבנית אינסטגרם שהצליחה איכשהו לקשר את עצמה לקווטרבק העבר.

בכל אופן, בריידי שוב מוצא את עצמו עם דוגמנית על, עשירה מאוד ומפורסמת, ובראה"ב הזכירו בחיוך איך רק לפני כמה שנים, כשהייתה בת הזוג של בראדלי רופר, אוהד שרוף של פילדלפיה, היא הייתה בסופרבול עם כובע של האיגלס והייתה נגד הקבוצה של בריידי. מאז, מתברר, קרו לא מעט דברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully