וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל הנשים בניו זילנד ובאוסטרליה שובר שיאים: "הצלחה כבירה"

נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו המצהיר אחרי שנמכרו למעלה ממיליון וחצי כרטיסים: "אני אדם מאושר". כמה צופים הגיעו ל-16 המשחקים הראשונים?

תקציר מונדיאל הנשים: ברזיל - פנמה 0:4/ספורט 1

המחזור הראשון במונדיאל הנשים הסתיים הלילה (בין שני לשלישי) ובפיפ"א מכתירים את גביע העולם שנערך בניו זילנד ובאוסטרליה כהצלחה מסחררת כבר לאחר שישה ימים לאור מספר שיאים שנשברו.

בפיפ"א מתגאים בעובדה שלמעלה ממיליון וחצי כרטיסים נמכרו ל-64 משחקי גביע העולם והנשיא ג'אני אינפנטינו הצהיר: "אני רוצה להודות לניו זילנד ולאוסטרליה על האירוח - בדרך כלל אומרים שהכדורגל מאחד את העולם, כאן המארחות הן שמאחדות את העולם. אני אדם מאושר ולשמחתי ישנם עוד אלפי גברים, נשים, ילדות וילדים שמגיעים למשחקים ומיליונים על גבי מיליונים שצופים מהבית. זו הצלחה כבירה".

אוהדי נבחרת גרמניה במונדיאל הנשים. Robert Cianflone, GettyImages
אוהדים הגיעו מכל העולם. הקהל הגרמני באוסטרליה/GettyImages, Robert Cianflone

למשחקי יום הפתיחה בהשתתפות ניו זילנד ואוסטרליה נמכרו 117 אלף כרטיסים - למשחק באוקלנד הגיעו 42,137 צופים וזה היה משחק הכדורגל עם הכי הרבה צופים בתולדות ניו זילנד, למשחק בסידני הגיעו 75,784 צופים וזה היה המשחק עם הכי הרבה צופים במונדיאל הנשים זה 24 שנה.

יתרה מכך, מספר הצופים שהגיעו לכל 16 משחקי המחזור הראשון הסתכם ב-459,547, ממוצע של 28,721 צופים למשחק, ומדובר בעלייה מרשימה של 54 אחוז בהשוואה ל-16 המשחקיםן הראשונים במונדיאל הנשים בצרפת ב-2019.

כידוע, שיא נוסף נשבר הלילה כאשר קייסי פייר בת ה-16 ו-26 ימים הפכה לשחקנית הצעירה בתולדות מונדיאל הנשים כאשר השתתפה בהפסד של דרום קוריאה 2:0 לקולומביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully