וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו זילנד הפסידה, שחקנית דרום קוריאה עשתה היסטוריה

המארחת נכנעה 1:0 לפיליפינים שהבקיעה את שערה הראשון אי פעם במונדיאל הנשים. קייסי פייר הפכה לצעירה בתולדות הטורניר כשנכנסה כמחליפה בהפסד לקולומביה

תקציר מונדיאל הנשים: ברזיל - פנמה 0:4/ספורט 1

משחקי המחזור השני במונדיאל הנשים יצאו לדרך הבוקר (שלישי), כאשר אחת מהמארחות ניו זילנד נכנעה לפיליפינים שעשתה היסטוריה וגם בבית א' נפרדו נורבגיה ושוויץ בתיקו מאופס. עוד קודם לכן נערך המשחק האחרון במחזור הראשון, כאשר קולומביה גברה 0:2 על דרום קוריאה בבית ח' ובמשחק בו נרשמה היסטוריה בצד המפסיד.

מנואלה ואנגאס, שחקנית נבחרת קולומביה נשים. Cameron Spencer, GettyImages
פתיחה חיובית. ואנגאס מנבחרת קולומביה חוגגת/GettyImages, Cameron Spencer

בית ח'

קולומביה - דרום קוריאה 0:2

במונדיאל השלישי שלהן אי פעם, הצליחו הדרום אמריקאיות לנצח בפעם הראשונה את משחק הפתיחה שלהן באליפות העולם. מדובר בניצחון השני שלהם בסך הכל על הבמה המרכזית, כאשר גם הראשון הייתה בתוצאה זהה - 0:2 על צרפת ב-2015. קטאלינה אוסמה העניקה לקולומביאניות את היתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-20. תוצאת המשחק נחתמה עוד לפני ההפסקה עם שער שני בדקה ה-39, של לינדה קאיסדו בת ה-18 מקבוצת הנשים של ריאל מדריד.

בדקה ה-78 נרשמה היסטוריה דווקא מהצד המפסיד, כאשר דרום קוריאה העלתה מהספסל את קייסי פייר - שבגיל 16 ו-26 ימים הפכה לשחקנית הצעירה אי פעם שמופיעה במונדיאל הנשים. כמו כן, פייר, שנולדה וגדלה בארצות הברית, הפכה לגם לשחקנית הראשונה אי פעם ממוצא מעורב שמייצגת את נבחרת דרום קוריאה - נשים או גברים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סרינה בולדן, שחקנית נבחרת הפיליפינים נשים. Catherine Ivill, GettyImages
היסטוריה לאומית. בולדן חוגגת את השער של הפיליפינים/GettyImages, Catherine Ivill

בית א'

ניו זילנד - הפיליפינים 1:0

אחת משתי המארחות פתחה את הטורניר עם ניצחון והייתה יכולה היום להתקרב מאוד לשמינית הגמר, אך האורחת גנבה את ההצגה עם ניצחון היסטורי מבחינתה. סרינה בולדן כבשה בדקה ה-24 את השער היחיד בהתמודדות, וזהו היה השער הראשון בהיסטוריה של הפיליפינים במונדיאל (נשים או גברים) אחרי שבמשחקה הראשון אי פעם נכנעה 2:0 לשוויץ.

שוויץ - נורבגיה 0:0

אחרי ההפסד המפתיע לניו זילנד, נורבגיה שמחפשת עלייה שמינית ברציפות לנוקאאוט במונדיאל השיגה נקודה ראשונה בגביע העולם בקרב האירופי של בית א'. כעת היא תהיה חייבת ניצחון על הפיליפינים במחזור הנעילה כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשמינית הגמר, בעוד שוויץ תלויה בעצמה ומוליכה את הבית עם ארבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully