וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה תעשה פ.ס.ז' אם היא תפסיד משחקים כשאמבפה יושב ביציע?"

בסביבת הכוכב לא נבהלים מהאיום של הפריזאים לספסל אותו במשך עונה שלמה. בספרד טענו כי לריאל מדריד יש את הסכום הדרוש להשלים עסקה כבר הקיץ, וביקרו בארסיות את בעלי פ.ס.ז': "מחוץ לקטאר, לעובדים יש זכויות שצריך לכבד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

אל הילאל הסעודית הדהימה את שוק הכדורגל העולמי כשהגישה הצעה חסרת תקדים כדי להנחית במפרץ את קיליאן אמבפה. הסעודים הציעו לפריז סן ז'רמן סכום שיא של 300 מיליון יורו, ולצרפתי 700 מיליון יורו לשנה עם אפשרות להשגים את חלומו ולעבור לריאל מדריד בקיץ הבא.

פ.ס.ז' אמנם הסכימה לדמי ההעברה, אך בינתיים אמבפה מתבצר בעמדתו ולא מוכן להצטרף לרשימת הכוכבים שנדדו בשנה האחרונה למזרח התיכון. לנגד עיניו עומדת מטרה אחת - חתימה בריאל מדריד עם תום חוזהו בקיץ 2024.

נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי עם קיליאן אמבפה. Antonio Borga/Eurasia Sport Images, GettyImages
המשבר מחריף. אל חלאיפי ואמבפה/GettyImages, Antonio Borga/Eurasia Sport Images

באתר הספרדי "רלבו" שוחחו עם מקורב לשחקן, שהבהיר כי אמבפה מוכן לשלם מחיר מקצועי כבד כדי לא לעזוב כבר השנה: "אם הוא יצטרך לשבת על הספסל, הוא יעשה את זה, אבל נראה למשך כמה זמן זה יהיה. בקרוב תתחיל ליגת האלופות - אם פ.ס.ז' תנצח משחקים אז הכל בסדר, אבל מה הקבוצה תעשה אם דברים לא ילכו כפי שהיא רצתה בזמן ששחקן כמו אמבפה יושב ביציע?"

אלופת צרפת לוחצת על הכוכב שלה לעזוב הקיץ כל עוד הוא לא מאריך חוזה, וב"רלבו" ירו חיצי ביקורת ארסיים במיוחד לעבר הקבוצה מעיר האורות והעומדים בראשה: "מחוץ לקטאר, לעובדים יש זכויות שצריך לכבד. אם רוצים לפטר מישהו, צריך לפצות אותו. זה לא משנה כמה טובה תהיה ההצעה, זה צריך להיות בהסכמת השחקן. הם לא יכולים להכריח אותו לחתום בקבוצה שהוא לא רוצה לעבור אליה, ואמבפה לא רוצה לשחק בערב הסעודית".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. רויטרס
יצחק אחרון? נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס/רויטרס

בינתיים, ב"אס" עסקו בהיתכנות של רכישת אמבפה בחלון ההעברות הנוכחי: "במדריד יודעים שהם רק יכולים להרוויח מהסערה שיש עכשיו, הזמן פועל לטובתם. ככל שנתקרב ל-31 באוגוסט, כך יגבר הלחץ על פ.ס.ז' למכור אותו במחיר שפוי".

ריאל מדריד אמנם כבר פתחה את הכיס הקיץ עם רכישת ג'וד בלינגהאם, אך לפי ה"אס" יש לבלאנקוס כ-400 מיליון יורו פנויים - וזה אמור להיות מספיק כדי להשלים את העסקה כבר הקיץ אם לוקחים בחשבון אך דמי ההעברה, שכר השחקן ומענקים נוספים. כזכור, הספרדים פינו הקיץ סכום משמעותי כשנפרדו משניים מהמשתכרים הבכירים במועדון - קארים בנזמה ואדן הזאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully