וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי הפך לקפטן אינטר מיאמי: "הוא ובוסקטס יערכו בכורה בהרכב"

לקראת המשחק מול אטלנטה יונייטד בגביע הליגות, הפרעוש זכה לכבוד כשיענוד מעתה ואילך את הסרט על הזרוע באופן רשמי. מרטינו: "הם ישחקו גם 90 דקות, אין סיבה שלא". וגם, איזה שיא אמריקאי הספיק הכוכב הארגנטינאי לשבור?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

אחרי הבכורה המוצלחת במדי אינטר מיאמי עם שער ניצחון מופלא בכדור חופשי, ליאונל מסי צפוי לעלות מחר בלילה (בין שלישי לרביעי) כבר בהרכב הפותח של קבוצתו החדשה, למשחק מול אטלנטה יונייטד במסגרת גביע הליגות באמריקה. יחד עם הפרעוש, סרג'יו בוסקטס גם כן צפוי לקבל את חולצת ההרכב הורודה, כשג'ורדי אלבה עדיין לא הצטרף לסגל למשחק הרשמי הראשון שלו.

בפן אחר ולקראת המשך העונה של מיאמי, טאטה מרטינו, מאמן הקבוצה, הודיע אמש במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות המאתגרת מול אטלנטה: "מסי הוא הקפטן החדש של הקבוצה". הארגנטינאי הסביר כי בהיעדרו של גרגורה, הקפטן הראשון, דאנדרה ידלין החליף אותו והעניק לפרעוש את הסרט כשעלה מהספסל ב-1:2 על קרוס אסול, אך כעת מסי יהיה הקפטן הבלעדי של הקבוצה.

ליאונל מסי אינטר מיאמי. GettyImages
המלך החדש של מיאמי, עכשיו גם עם סרט הקפטן. מסי/GettyImages

המאמן אישר גם כי מסי ובוסקטס יפתחו בהרכב והוסיף: "הם ישחקו גם 90 דקות, אין סיבה שלא". מלבד ההופעה הנהדרת במשחק הבכורה שלו, מסי הספיק לשבור שיא נוסף כשגרם למיליוני צופים להידבק אל מול מסך הטלוויזיה לצפות בו משחק על אדמת ארצות הברית. למעשה, המשחק מול קרוס אסול הפך למשחק הכדורגל של קבוצה אמריקאית הנצפה ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית עם ממוצע של 12.5 מיליון צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully