וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימותי אוואני אובחן עם קרע חלקי בשריר וייעדר כשלושה שבועות

24.7.2023 / 20:26

בלם מ.ס. אשדוד עזב את מחנה האימונים בסלובניה לצורך המשך הטיפול ברגלו. גיל כהן וקלארק רוברטסון ישחקו יחד במרכז ההגנה בהיעדרו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

טימותי אוואני אובחן עם קרע חלקי בשריר הירך האחורי וחזר לישראל להמשך הטיפול על ידי רופא הקבוצה, כך הודיעה הערב (שני) מ.ס. אשדוד. הבלם צפוי להיעדר לכל היותר שלושה שבועות, אולם יחמיץ את כל תקופת ההכנה לעונה.

כזכור, פרסמנו בוואלה! ספורט כי אוואני נפצע כבר באימון הראשון במחנה בסלובניה ובמועדון מיד העריכו שלא יוכל לשוב להתאמן לכל הפחות עד תום המחנה. הוא עבר צילום כדי לאבחן את חומרת הפציעה, ובמועדון התאכזבו שהתגלה קרע חלקי ושלא היה מדובר במתיחה בלבד.

מוחמד כנעאן, שחקן מ.ס. אשדוד לצד טימותי אוואני. לירון מולדובן
רשימת הפצועים מתארכת. כנעאן ואוואני/לירון מולדובן

אוואני יחמיץ את מרבית משחקי הגביע הטוטו שיחלו בסוף השבוע. מ.ס. אשדוד תערוך את משחקה הרשמי הראשון לקראת העונה ביום שלישי הבא (1 באוגוסט) מול מכבי פתח תקוה באצטדיון הי"א ובשבת הבאה תתארח אצל הפועל ירושלים. ב-8 באוגוסט תפגוש אשדוד את הפועל תל אביב ובמחזור החמישי תתארח אצל הפועל פתח תקוה. במחזור הפתיחה בליגת העל בסןף חודש אוגוסט, תתארח הקבוצה בבלומפילד אצל מכבי תל אביב ועד אז אוואני אמור לשוב.

בהיעדרו של הבלם, בקבוצה מכניסים לעניינים את גיל כהן, קפטן הנבחרת האולימפית של ישראל שנעצרה באליפות אירופה עד גיל 21 רק בחצי הגמר ועל כן הצטרף לאימונים באיחור. כהן ישתף פעולה במרכז ההגנה עם הבלם הסקוטי קלארק רוברטסון עד שאוואני ישוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully