וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער לרועי לוי במשחק הכנה, אוואני נפצע ויחמיץ את המשך המחנה

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 21:37

שחקן הכנף כיכב בניצחון 2:4 על רבוטניצקי סקופיה המקדונית, רביד אברג'יל הבקיע גם כן והחלוץ אלכסנדר ווצ'נוביץ' נבחן. הבלם סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך ויעבור צילום כדי לאבחן את חומרת הפציעה

דריבל אורח בהפתעה, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

מ.ס. אשדוד החלה את מחנה האימונים בסלובניה עם ניצחון 2:4 רבוטניצקי סקופיה המקדונית, משחק בו כיכב עם שלושער שחקן הכנף רועי לוי שלאחרונה נרכש סופית מהפועל רעננה אחרי שבעונה שעברה שיחק בקבוצה כמושאל.

אשדוד ירדה למחצית ביתרון 0:1 וכבשה שלושה שערים נוספים במחצית השנייה, כאשר רועי לוי הצטיין כאמור ואת השער הנוסף הבקיע רביד אברג'יל. במשחק נבחן לראשונה החלוץ הסרבי אוסטרי אלכסנדר ווצ'נוביץ' ששיחק בעונה שעברה בהצלחה בפראלימני מקפריסין.

טימותי אוואני שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
יחמיץ את מחנה האימון. אוואני/דני מרון

זו בשורה נחמדה לאשדוד, שהחלה אכזבה גדולה את מחנה האימונים בטרמה צ'אטז מכיוון שהבלם טימותי אוואני, שהיה מצוין במשחקי האימון עד כה, נפצע אתמול באימון הראשון במחנה והוא סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי. מחר יעבור הבלם בדיקה וצילום בסלובניה כדי לאבחן את חומרת הפציעה אבל נראה שאוואני יחמיץ את כל המחנה ולא יוכל להמשיך בהכנה לעונה הקרובה.

כפי שהיה גם הערב, את מקומו של אוואני במשחקי האימון ימלא גיל כהן ששב להתאמן עם הקבוצה לפני היציאה למחנה האימונים. הבלם הזר הנוסף של אשדוד כזכור הוא קלארק רוברטסון הסקוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully