וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט אמבפה: כיצד עזיבת הצרפתי את פ.ס.ז' תשפיע על קיין?

על אף שסירב להצטרף לעיר האורות, חלוץ טוטנהאם זוכה ללחץ ממשפחתו אשר דוחפת אותו לוותר על הצעת באיירן מינכן. מכירת הכוכב עשויה לסלול את דרכו של החלוץ לקבוצה של אנריקה. וגם, המועדון שיצא רשמית מהמרוץ אחריו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

הסכסוך בין פריז סן ז'רמן לקיליאן אמבפה עלה לכותרות בימים האחרונים ברחבי אירופה, כשהצרפתי צפוי לעזוב את קבוצתו ומחזיק בהצעת עתק של עסקת "מיליארד היורו" מאל הילאל הסעודית, כשגם ריאל מדריד עוד בתמונה להחתים את החלוץ המוכשר.

מי שעשוי להיות מושפע מעזיבתו המסתמנת של אמבפה הוא דווקא הארי קיין. שחקנה של טוטנהאם כבר העלה בפני ראשי התרנגולים כי הוא מעוניין לעזוב את המועדון, כששתי הצעות עליו מבאיירן מינכן כבר נדחו. כעת, ועל אף שדווח באנגליה כי הוא אינו רוצה להצטרף, נראה כי פריז סן ז'רמן שבה למרוץ אחר החלוץ האנגלי, ואם אכן עסקת אמבפה תתממש, היא תפנה את רוב המזומנים לכיוונו של קיין.

בנוסף להצעת פ.ס.ז', הבווארים צפויים להגיש הצעה שלישית שתתקרב יותר למחוזות 100 מיליון היורו עבור שירותיו של האנגלי שכבר הגיע להסכם מול המועדון הגרמני. לפי דיווחים בגרמניה, מנכ"ל באיירן מינכן יפגש בשישי עם ראשי טוטנהאם במטרה לסגור את ההעברה, כשמנגד טוענים כי פיני זהבי נמצא כחלק מצוות המשא ומתן של הפריזאים על מנת לשכנע את האנגלי לחתום בקבוצה של לואיס אנריקה. מכיוון משפחתו של קיין, ובמיוחד מצד אשתו, יש רצון רב להצטרף דווקא לעיר האורות, כשהחלוץ עצמו מעדיף לעבור לקבוצת מהבונדסליגה הגרמנית.

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
עושה רושם שיעזוב, השאלה לאן. קיין/רויטרס

מי שככל הנראה יצאה באופן סופי מהמרוץ היא מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים אמנם עדיין ממשיכים לחפש חלוץ, אך בעקבות הדרישות של טוטנהאם על מחירו של קיין ויחד עם חוקי ה"פייר פליי הפיננסי", הקבוצה של אריק טן האח לא תוכל להרשות לעצמה להחתים את מלך שערי אנגליה בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully