וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת וחיזוק: אליניב ברדה עובד על המעבר מהתבוסה לאירופה

24.7.2023 / 8:37

הפועל באר שבע מנסה להתאושש מההפסד למכבי ת"א, ברדה עבר עם שחקניו על כל הליקויים והביע בחניכיו אמון. פאון ויחזקאל צפויים לפתוח מול פוניבז' (ה', 20:45, ספורט1)

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

אחרי התבוסה המביכה מול מכבי תל אביב ברבע גמר גביע הטוטו ביום חמישי שעבר, בהפועל באר שבע פתחו אתמול (ראשון) שבוע חדש עם הכנות למשחק ביום חמישי מול פוניבז' הליטאית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג (20:45, ספורט1).

מדובר שוב במשחק ביתי כמו בחמישי האחרון ובמועדון בטוחים שזו תהיה כבר הפועל באר שבע אחרת על הדשא. "אי אפשר היה להכיר את הקבוצה שלנו", אמרו הבוקר במועדון. "זו לא הפועל באר שבע שהייתה על הדשא בטרנר ואנחנו צריכים לראות קבוצה אחרת לגמרי בחמישי הקרוב".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
לצד הרבה ביקורת שנמתחה על האופן שבו הפועל באר שבע נראתה, המאמן גם ניסה לחזק את השחקנים ולהרים אותם/דני מרון
אדריאן פאון, הפועל באר שבע. דני מרון
צריכים לחזור לעצמם. פאון/דני מרון

המאמן אליניב ברדה לקח את סוף השבוע שאחרי המשחק מול מכבי תל אביב למחשבה ארוכה וניתוח הפרמטרים שהיו רחוקים מהרמה של הקבוצה שלו. לאימון אתמול בערב הגיע ברדה מצוייד בחומרי וידאו מהמשחק והראה לשחקנים את הליקויים הרבים באספקטים רבים של המשחק. ברדה דיבר על היציאה להתקפה, על משחק המעבר, על הלחץ שהקבוצה לא עשתה. לצד הרבה ביקורת שנמתחה על האופן שבו הפועל באר שבע נראתה, המאמן גם ניסה לחזק את השחקנים ולהרים אותם. ברדה משוכנע כי נבנתה קבוצה חזקה הקיץ והמשחק מול מכבי תל אביב לא גורם לו להעריך שצריך לעשות שינויים בסגל. יחד עם זה יש למאמן הפועל באר שבע מקום לעוד זר והחיפושים יהיו סביב עמדה של קשר אמצע.

בינתיים מתחילים בקבוצה כבר לחשוב על ההרכב למשחק באירופה ונראה שיהיו כמה שינויים לעומת ה-11 שפתחו מול מכבי תל אביב. אדריאן פאון שהיה מורחק כאן בארץ, יכול לשחק במסגרת האירופית והוא צפוי לפתוח. שגיב יחזקאל שעלה מהספסל לעמדת המגן הימני עשוי לפתוח בהרכב.

פוניבז', אגב, שיחקה הערב - בסך הכל שלושה ימים לפני המפגש בטרנר - במסגרת הליגה הליטאית וניצחה 0:2 את שיאוליאי בקרב צמרת מול המדורגת שלישית. פוניבז' שבמקום הראשון הכריעה את ההתמודדות עם שני שערים בדקות 73 ו-81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully