וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם המשוכה הייתה גבוהה מדי: נבחרת הנוער הפסידה 83:70 לצרפת

למרות דקות טובות במחצית הראשונה, הנבחרת של שרון אברהמי נחלה את הפסדה הראשון באליפות אירופה במשחקה השני

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

יממה אחרי הניצחון המרשים על ליטא בפתיחת אליפות אירופה עד גיל 18, נבחרת הנוער של ישראל נחלה הערב (ראשון) הפסד ראשון בטורניר כשהפסידה 83:70 לצרפת. המנצחת נותרה המושלמת היחידה אחרי שני מחזורים בבית שכולל גם את ליטא ושבדיה.

הנבחרת של שרון אברהמי רשמה פתיחה יוצאת דופן להתמודדות ועלתה ליתרון 2:13 מפתיעה כבר אחרי ארבע דקות של כדורסל. עם זאת, צרפת התעוררה והפכה עם ריצת 0:12. ישראל שוב העבירה לידיה את היתרון, אך סיום רבע מצוין של הצרפתים סידר להם 18:25 אחרי עשר דקות.

צרפת עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע השני אך ישראל חזרה בענק עם ריצת 0:10. עם זאת, בדיוק כמו ברבע הראשון, גם את הרבע השני סיימה צרפת עם בליץ שסידר לה 36:50 בהפסקה. הפער רק הלך וצמח בפתיחת הרבע השלישי, ולמרות שישראל הצליחה להקטין את ההפרש לתשע נקודות, צרפת לא הורידה רגל מהגז בדרך לניצחון שלא הוטל בספק לכל אורך המחצית השנייה. עפרי נווה הוביל את נבחרת ישראל עם 14 נקודות, שחר דורון הוסיף 13 ואלון מיכאלי קלע 12.

לישראל ניצחון אחד בדיוק כמו לליטא, בעוד יריבתה מחר (14:00) שבדיה עדיין ללא ניצחון בטורניר. יש לציין כי כל ארבע הנבחרות ישחקו בשמינית הגמר, אך רמת הקושי של היריבה צפויה להשתנות בהתאם למקום שבו תסיים הנבחרת בבית המוקדם.

עומר מאייר, שחקן נבחרת הנוער של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
משוכה גבוהה. מאייר/אתר רשמי, fiba.com
שרון אברהמי, מאמן נבחרת הנוער של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
הפסד ראשון לישראל. אברהמי/אתר רשמי, fiba.com

קלעו לנבחרת ישראל: עפרי נווה 14, שחר דורון 13, אלון מיכאלי 12, אילי דולינסקי ועומר מאייר 8 כ"א, מקסים פילוננקו 4, אורי זיו כהן, אביב קוקוטק ורועי בכר 3 כ"א, יואב ויטלם 2. שותפו ולא קלעו: רועי אבנרי ורני בלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully