וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חליקה: "החבר'ה עשו היסטוריה, גורבנקו ספורטאית ברמות הכי גבוהות"

יו"ר איגוד השחייה החמיא לנבחרת השליחים ("יש לנו רביעייה בצמרת העולמית, מה שהם עשו בלתי ייאמן") ומצפה מהשחיינית המובילה להתעלות בהמשך אליפות העולם ביפן. האזינו לריאיון ב-103fm

המשלחת הישראלית לאליפות העולם בשחייה בפוקואוקה, יפן, החלה את דרכה היום (ראשון) עם גמר היסטורי של השליחים ב-4X100 חופשי ועוד כרטיס לגמר של אנסטסיה גורבנקו ב-200 מטר מעורב אישי.

בריאיון לתכנית הספורט של 103fm, התייחס יו"ר האיגוד מיקי חליקה לנבחרת השליחים ואמר: "החבר'ה שלנו עשו היסטוריה. קודם כל לא היינו בכלל בגמר באליפויות עולם, ומה שהם עשו פה זו באמת היסטוריה כי נבחרות כמו צרפת, הונגריה ויפן נשארו מאחור. ישראל גם בגמר שיפרה את המיקום שלה וניצחה את הספרדים, וזה היה פשוט בלתי ייאמן. פעם ראשונה בהיסטוריה שיש לנו רביעיית שליחים בצמרת הכי גבוהה בעולם, ואני יכול להגיד שיש להם עוד כדור בקנה. למעשה, הם הגדילו בצורה מאוד משמעותית את הסיכויים שלהם לקבל את הכרטיס האולימפי".

על גורבנקו אמר: "שלוש שחייניות שונות נפסלו ובעצם פילסו את הדרך של אנסטסיה לגמר. יש פה את כל האביזרים הטכנולוגים בשביל לסייע לשופטים לקבל את ההחלטות בצורה מושכלת. זה משחה שהיסטורית יש לו נטייה לפסילות בגלל המעבר בין הגב לחזה, הוא מפיל בדרך לא מעט שחיינים. עכשיו לשמחתי היו שחיינים אחרים שנפסלו בזה, וזה היה באליפות עולם ונתן לנו את הדרך קדימה".

על כושרה הנוכחי אמר: "אני חושב שקצת מוקדם להגיד שהיא לא בשיא הכושר, אבל אין ספק שבמהלך חודש יוני היא הייתה עם תוצאות הרבה יותר טובות. היא בעצם מתאמנת היום בתוך קבוצת אימון שמיטיבה איתה והיא מורכבת משיאני עולם, לצידה יש עוד ישראלית בשם דריה. כלומר, הקבוצה הזו מיועדת לקדם את השחייניות של נבחרת ישראל בהגדרה. כשקבוצה כזאת מתאמנת יחד, רמת המקצועיות - הן של המאמן והן של השחיינים - היא ברמות הגבוהות ורק טוב יכול לצאת מזה".

חליקה המשיך: "ביוני האחרון היא קבעה שיא מדהים. בל נשכח שבאליפות עולם יש התרגשויות מדהימות. באליפות עולם החוקים הם אחרים לגמרי וצריכים להבין את גודל האירוע פה. בכל משחה ומשחה צריך לנתח ולראות אם אנחנו קרובים לציפיות שהגדרנו או שאנחנו מפספסים פה משהו. במקרה של ה-200 מעורב, אני חושב שמוקדם מדי להסיק מסקנות עבור אנסטסיה. אני חושב שהיא ספורטאית ברמות הכי גבוהות והיא תתעלה על האירוע, אבל את זה ניתן לה להוכיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully