וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאוס באליפות אירופה לנוער: המשטח החלק גרם לפציעות ונפילות

הפרקט עליו תשחק הערב נבחרת ישראל נרטב בגלל הגשם והלחות שנגרמה מהמחסור במיזוג אוויר, פולין וטורקיה החרימו את דקות הסיום

מחוץ לקווים, 20.7/צילום: אולפן וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת הנוער של ישראל תעלה הערב (ראשון, 19:00) לפרקט בהיכל מיקה אנטיץ' בניש שבסרביה, למפגש עם צרפת במסגרת אליפות אירופה עד גיל 18 שנפתחה ברגל ימין מבחינת הכחולים לבנים. אלא שלא רק היריבה צריכה להעסיק את שחקניו של שרון אברהמי, כי אם גם תנאי המגרש הגרועים שכבר הספיקו לגרום לפציעות בנבחרות ששיחקו שם.

הגשם החזק והמחסור במערכת מיזוג אוויר הפכו את המשטח לחלק מאוד, מה שגרם להחלקות ונפילות רבות במשחק בין פולין לטורקיה. השיא הגיע כששחקן פולני נפל בחוזקה במהלך דהרה להתקפה מתפרצת, והזדקק לטיפול רפואי. במצב של 63:78 לטורקים כשנותרו כחמש דקות לסיום, הנבחרות החליטו לנקוט בצעד מחאתי חריג ופשוט הפסיקו לשחק: השחקנים רק התמסרו ביניהם מבלי לזרוק לסל כדי להימנע מפציעות נוספות.

המחדל באליפות אירופה לנוער

יש לציין שלאחר מכן התקיים באותו אולם משחק בין שבדיה לצרפת שהתנהל כרגיל, אבל גם בו הפרקט היה חלק והשחקנים נאלצו להתמודד עם הסיכון. אין ספק שתקלות שכאלה במתקן שמארח תחרות רשמית בינלאומית לא מתקבלות על הדעת. הערב כאמור תשחק שם נבחרת ישראל, ונותר רק לקוות שהליקויים טופלו והמחזות שנראו בסרביה אתמול לא יחזרו על עצמם. אגב, בהיכל קאיר הממוזג שהנבחרת שלנו שיחקה בו אתמול, נזילות מהגג גרמו לעיכוב של חצי שעה באחד המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully