וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "יש חוסר מזל לאחרונה, בסוף יגיע השחקן שאנחנו מחכים לו"

מאמן מכבי חיפה התייחס לנושא הרכש אחרי הזכייה באלוף האלופים: "הקבוצות רצו לסגור, השחקן לא מעוניין להגיע". מסר למבקרים? "מבין את הספקות, שיבחנו אותי לפי התוצאות". שרי: "התואר נותן תחושה טובה להמשך"

תקציר אלוף האלופים: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

היא נאלצה להזיע לא מעט - ולא רק בגלל החום הכבד - והשיגה את ההכרעה רק בסמוך לסיום, אבל בשורה התחתונה מכבי חיפה עמדה במשימה וזכתה הערב (שבת) בתואר הראשון של העונה, עם ניצחון ביתי 1:3 על בית"ר ירושלים באלוף האלופים. פרד פריידיי העלה את מחזיקת הגביע ליתרון בתום מהלך יפה (45), אבל צ'ארון שרי איזן בכדור חופשי ענק (58) ודין דוד הפך במבצע מרשים לא פחות (84), בנגיעה הראשונה שלו אחרי שעלה מהספסל, לפני שבישל לענאן חלאילי (94) שקבע את התוצאה הסופית.

הפארסה התורנית התרחשה בטקס חלוקת המדליות, כאשר אחרוני השחקנים של מכבי חיפה שניגשו ללחוץ את ידיהם של יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ ומנכ"ל מנהלת הליגות ניקולס לב, נותרו ללא מדליה כי המלאי אזל.

שחקני מכבי חיפה חוגגים אחרי הזכייה, אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
תואר ראשון העונה. ההנפה של מכבי חיפה/מאור אלקסלסי
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
תואר ראשון במכבי חיפה. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

"המדליה בדרך, לא קיבלתי", נאלץ מסאי דגו לומר בעמדת הראיונות. "קודם כל אני חייב להקדיש את הניצחון הזה למשפחה שלי, עוד יומיים יש לנו 30 יום למותו של אבי היקר לי מכל. הבטחתי לאמא שלי ולכל האחים שהיו היום במגרש שנחזק אותם, אין מאושר ממני כרגע. ברוך לא יכול היה להגיע, אבל אשתי והילדים כולם היו".

"המשחק לא היה פשוט, ידענו ודיברנו בימים האחרונים שמגיעה לפה קבוצה שנותנת לך את הכדורגל ואומרת 'בוא תיהנה ואני אעקוץ אותך'. היינו במחצית ראשונה גרועה מאוד, ליאור רפאלוב הכניס רוח מעולה, גם ענאן חלאילי, ובחצי השני נהיינו קבוצה יותר טובה", סיכם המאמן את המשחק.

דגו המשיך: "אני לא אוהב שמרחמים עליי, היה לי חשוב שהשחקנים ירגישו אותי מהרגע הראשון. אני מאוד נהנה לאמן את הקבוצה הזאת, היא מיוחדת. התחושות מדהימות, שבוע שעבר כשנכנסתי פעם ראשונה לסמי עופר במשחק באירופה, היו לי צמרמורות בחמש הדקות הראשונות. אימנתי רוב הקריירה שלי בלאומית ובליגה לנוער, לראות את הר הגעש הירוק הזה - אי אפשר לתאר את זה במילים".

התואר הראשון: "אי אפשר לדמיין דבר כזה, צריך לחוות כדי להסביר. אני מאוד שמח ומקווה שנמשיך. יש לי דרישות מאוד גבוהות, אמרתי לשחקנים שגם המשחק באירופה רק החצי שני שלו היה טוב, אבל לאט לאט נשתפר. ידעתי שהם יעמדו ממש נמוך, כל מה שדיברנו עליו לא עבד. שיחקנו לידיים שלהם".

ליאור רפאלוב ושחקני מכבי חיפה חוגגים אחרי הזכייה, אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
ליאור רפאלוב היה בין השחקנים שעשו את ההבדל/מאור אלקסלסי
שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה חוגגת/מאור אלקסלסי

כל הצוות מחלק הוראות על הקווים: "דושאן מאטוביץ' אחראי יותר על ההגנה, שחר ויזינגר יותר מבחינה התקפית, איתי זילפה על המצבים הנייחים. זה בסדר, היום הצוותים מאוד דינמיים ואין לי בעיה עם זה".

האם זו תשובה למבקרים: "אמרתי הרבה פעמים בתקופה האחרונה - אני מבין את כל הספקות לגביי, זה בסדר שכולם הרימו גבה. עברתי תקופה לא פשוטה עם מה שהיה לאבא שלי, אמרתי שיבחנו אותי רק לפי התוצאות. כרגע זה נראה טוב, יגיעו גם ימים לא פשוטים. אני מאוד מאמין בקבוצה, היה פה מאמן אדיר שהשאיר פה סגל שצריך לשפץ אותו עוד קצת. יהיה בסדר".

נפילת המעבר של צ'אלובה: "אמרתי גם אחרי המשחק הקודם - אני בא לאמן, גל אלברמן והצוות שלו עובדים 24/7. היה לנו חוסר מזל בתקופה האחרונה ובסוף זה תלוי בשחקן. הקבוצות רצו לסגור עסקה, השחקן לא מעוניין להגיע לישראל. גל אלברמן יודע איזה שחקנים צריכים להגיע לפה, יש פה חמישה זרים מדהימים שהוא הביא בקיץ שעבר. ברור שאם שחקן לא ימצא חן בעיניי, אני אגיד לו. אלטרנטיבות? תמיד יש, מחלקת הסקאוטינג חרוצה ואני מאמין שבסוף יגיע לפה השחקן שאנחנו מחכים לו".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
כבש שער ענק. צ'ארון שרי/מאור אלקסלסי

צ'ארון שרי הוסיף: "זה תואר מאוד חשוב שנותן תחושה טובה להמשך העונה. שמח שהבקעתי כי זה הגיע כשהיינו בפיגור. מסאי דגו מאמן מאוד מוכשר ואני שמח שהוא איתנו. אנחנו מכוונים לאליפות נוספת, אבל נתקדם צעד אחר צעד. לא יודע לגבי נושא הרכש, כשמגיע חיזוק זה תמיד טוב אבל יש כאן סגל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully