וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף סביב ליאו מסי נמשך בחדר ההלבשה: "שחקנים גנבו לו את המכנסיים"

קשר אינטר מיאמי מספר על השיגעון סביב מסי, ומודה שגם השחקנים מעריצים אותו: "הרגשתי שאני בסרט, זה היה כמו חלום". וגם: המסר של מסי ללברון ג'יימס

בדקה ה-94: שער הבכורה של ליאו מסי במדי אינטר מיאמי/MLS

בנג'מין קרמאשצ'י, קשרה הצעיר של אינטר מיאמי, סיפר פרטים על הטירוף שהתרחש בחדר ההלבשה לאחר הופעת הבכורה של ליאונל מסי, בניצחון 1:2 על קרוז אזול בגביע הליגות.

הכדורגלן בן ה-18 - יליד מיאמי ובן להורים ארגנטינאים - הודה שהוא לא הצליח להשיג את חולצת המשחק של מסי אחרי הופעת הבכורה שלו. "כולם ביקשו את החולצה. אפילו גנבו לו את המכנסיים הקצרים", אמר.

הגול של מסי, מכל הזוויות

קראמשצ'י חשף מה הרגיש כשהבין שטאטה מרטינו החליט להוציא אותו כדי שהפרעוש יוכל להיכנס. "אני מאוד שמחתי. הרגשתי בסרט. כשהוציאו אותי, כבר לא הייתי שחקן, אלא נהייתי עוד מעריץ, עוד אוהד", אמר. הוא מספר ש"רציתי להמשיך לשחק איתו. כשראיתי את המספר אמרתי 'אה, כמה חבל', אבל זה היה חלום לברך אותו, משוגע. נתתי לו נשיקה ואמרתי לו 'תן את זה ליאו'. הכל מטורף".

לבסוף, הקשר הצעיר סיפר כיצד חווה את השער המרהיב של מסי ברגע האחרון. "לפני הבעיטה החופשית אמרתי לחבר: 'ככה הכל מתחיל, ככה הסרט מתחיל'. אני מקווה שהוא יסתיים בצורה הטובה ביותר", אמר.

הגול מזווית הצילום של קון אגוארו

האם בכלל היה פאול לפני השער?

וגם: החום שגרם לשחקן מיאמי רובי רובינסון להקיא

איך ממשיכה דרכו של מסי באינטר מיאמי, אחרי הופעת הבכורה המרהיבה שלו? ביום שלישי הקבוצה תשחק מול אטלנטה יונייטד, בניסיון להעפיל לשלב הבא בטורניר. הקבוצה תחזור לאימונים, ומסי, ששיחק 40 דקות, עשוי לפתוח - תלוי בהחלטה של טאטא מרטינו, שאמר שיבחן את מצבו. במקרה שמיאמי תשיג נקודה במשחק הזה, היא תהיה בסיבוב הבא.

הפגישה של מסי ולברון

מסי עונה ללברון

ליאו מסי עונה ללברון בפוסט אינסטגרם. אינסטגרם ליאו מסי, צילום מסך
ליאו מסי עונה ללברון בפוסט אינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם ליאו מסי

אתמול לברון ג'יימס החמיא למסי וכינה אותו ה"GOAT" בסיום המשחק, כשהשניים התחבקו ממושכות לפני תחילת המשחק. מסי ענה ללברון, וכתב לו (באופן חריג באנגלית): "תודה רבה אחי!!! היה ממש נחמד לפגוש אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully