וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון נכח במגרש וחיבק את מסי: "עד לגדולה". בקהאם על סף דמעות

כוכבי ענק פקדו את הבכורה החלומית של מסי בארה"ב, הבעלים חיבק את הפרעוש בסיום. הארגנטינאי הקדיש את הניצחון לחבר חדש ומפתיע, והאם המעריץ הגדול של רונאלדו עבר צד?

בדקה ה-94: שער הבכורה של ליאו מסי במדי אינטר מיאמי/MLS

ליאונל מסי לא היה יכול לפנטז על סיפתח מוצלח יותר למסע שלו באינטר מיאמי. הפרעוש המתין 54 דקות על הספסל עד שעלה לבכורה הלילה (בין שישי לשבת) מול קרוס אסול ממקסיקו בגביע הליגות, אך בדקה ה-94 הוא הוסיף עוד רגע קסם לקריירה שמלאה בכאלה עם כדור חופשי מושלם שסידר 1:2 לקבוצתו.

הביקוש לפני המשחק אמנם היה בשיאו, אך באצטדיון הקטן של הקבוצה מפלורידה היה מקום רק ל-21 אלף צופים שהגיעו לחזות בבכורה של הפנומן. הדבר לא מנע מהיציעים להתמלא בין היתר במפורסמים מהשורה הראשונה.

צפו בשער של ליאו מסי

לברון ג'יימס, אחד שיודע מה זה להיות כוכב ענק שמגיע למיאמי, העניק למסי חיבוק חם עוד לפני המשחק וכתב באינסטגרם: "ברוך הבא אח, תמיד טוב להיות עד לגדולה ולהיות במחיצתה". לברון צילם את מסי כשנכנס למחליף בתמונה שהציפה את הרשתות החברתיות, ובסיום המשחק, צייץ מחדש ג'יימס את השער של הארגנטינאי והוסיף: "מדהים".

ביציע שבו ישב לברון נכחו גם סרינה וויליאמס וקים קרדשיאן, אך מי שעוד משך את תשומת הלב היה אחד מהבעלים של אינטר מיאמי, דיוויד בקהאם. כדורגלן העבר האנגלי חגג את שער הניצחון עם אשתו ויקטוריה בקהאם, וניכר כי הוא היה על סף דמעות. בסיום המשחק הוא חיבק את מסי, ואי אפשר היה לפספס את החיוך הענק שהיה מרוח על פניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לברון ג'יימס עם ליאונל מסי. Mike Ehrmann, GettyImages
מפגש ענקים. לברון ג'יימס ומסי לפני הבכורה/GettyImages, Mike Ehrmann
לברון ג'יימס מצלם את ליאונל מסי. Stacy Revere, GettyImages
אגדות. לברון מצלם את מסי שממתין לחילוף/GettyImages, Stacy Revere

בארה"ב גיחכו: קים קרדשיאן בכלל לא ראתה את הגול?!

מתחבק עם בקהאם, מצטלם עם הילדים של קים קרדשיאן

אחרי שחגג עם חבריו את שער הניצחון, רץ מסי לשורה הראשונה והתחבק עם ילדיו שישבו שם. בסיום המשחק אמר: "זה היה משחק טוב עבורינו, רצינו להעניק ניצחון לאוהדים שלנו. אני רוצה להודות לכל האנשים כאן, הם מקבלים אותי יפה אז אני שמח להחזיר להם עם ניצחון".

על השער עצמו הוסיף: "ידעתי שזו ההזדמנות האחרונה. ניסיתי להבקיע כמו בכל פעם ולמזלי השוער לא הגיע לכדור". על משמעות הניצחון עבור נועלת טבלת המזרח ב-MLS אמר: "חשוב שנשיג ניצחונות כי בליגה אנחנו במצב לא טוב. אני יודע שזו מסגרת אחרת, אבל זה ישפר את המורל".

באופן יוצא דופן, בחר מסי להקדיש את הניצחון לאחד מחבריו החדשים לקבוצה: "אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה לאיאן פריי (שחקן אינטר מיאמי). הוא חזר משתי פציעות רציניות והיום שוב היה לו מזל רע כי הוא נפצע פעם נוספת".

עבר צד? התגובה של כוכב הרשת ספיד לשער של מסי

מי שגם כן גנב את ההצגה היה היוטיובר וכוכב הרשת ספיד, מעריץ ידוע של כריסטיאנו רונאלדו. ספיד, שהגיע למשחק עם חולצה של הכוכב הפורטוגלי במדי נבחרתו, אמר לפני הבעיטה החופשית הדרמטית כי "אם מסי יבקיע את זה, אני אהיה מעריץ שלו". לאחר הכיבוש ספיד הנלהב הסיר מעליו את החולצה של רונאלדו, וחשף חולצה של מסי במדי אינטר מיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully