וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחקים האולימפיים? החלום זה לשתף שם פעולה עם נדאל"

קרלוס אלקראס, אלוף ווימבלדון הטרי ובן ארצו של הטניסאי הספרדי האגדי, מפנטז על טורניר הזוגות בפריז 2024: "אחרי הזכייה בגרנד סלאם, זאת המטרה הבאה"

תיקתקנו, 21.7/ספורט1

חמישה ימים לאחר שהניף לראשונה בקריירה את גביע ווימבלדון, קרלוס אלקראס התפנה למעט מנוחה ומחשבות על השאיפות הבאות בקריירה. בריאיון לתקשורת הצרפתית, סיפר המדורג ראשון בעולם כי היה רוצה לשתף פעולה עם הטניסאי הנערץ עליו.

למרות ששיתף בעבר כי השחקן אותו העריץ כל חייו הוא רוג'ר פדרר, אלקראס, אשר ישתתף בטורניר הופמן בניס שייחל בסוף השבוע הקרוב, אמר כי החלום שלו למשחקים האולימפיים בפריז 2024 יהיה לשחק בטורניר הזוגות יחד עם רפאל נדאל.

"המשחקים האולימפיים הם מטרה גדולה עבורי, במיוחד אחרי הזכייה בווימבלדון", סיפר הספרדי. "תמיד חלמתי על זה, ראיתי את כל טורנירי הטניס במשחקים האולימפיים. אני מקווה שיום אחד אוכל לשחק שם. אני אעבוד על מנת להשיג את המטרה ולהיות בפריז. זה יהיה חלום עבורי לשתף פעולה עם נדאל בטורניר הזוגות כמובן".

קרלוס אלקראס אחרי הזכייה בטורניר ווימבלדון 2023. רויטרס
רוצה להגשים חלום נוסף. אלקראס עם גביע ווימבלדון/רויטרס

שיתוף הפעולה הדמיוני אמנם נראה רחוק כרגע, כשרק בעוד שנה יחלו המשחקים בבירת צרפת, אך גם עם פציעתו של נדאל שלא שיחק מאז ה-18 בינואר, לחובבי הטניס ואזרחי ספרד יש מקום לפנטז על אחד מצמד השחקנים בטורניר האולימפי בשיתוף פעולה אשר מצית את הדמיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully