וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס ואינייסטה בדרך למיאמי? "ישנו את השם לאינטר ברצלונה"

בקהאם מעוניין "ליצור סביבה נוחה עבור מסי והקבוצה" ומלבד בוסקטס שחתם ואלבה שקרוב להצטרף, הבעלים קרוב להגיע לסיכום מול חבריו של הפרעוש. גם חיזוק בצוות המקצועי עשוי להגיע מכיוון קטאלוניה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.7/ספורט1

הבכורה של ליאונל מסי במדי אינטר מיאמי תהיה ככל הנראה בין שישי לשבת, כשהקבוצה מהחוף המזרחי בארצות הברית תתמודד נגד קרוס אסול המקסיקנית במסגרת "גביע הליגות". מלבד טירוף הכרטיסים והציפייה לראות את הפרעוש בפעולה במדים הורודים של מיאמי, בספרד מדווחים כי דייויד בקהאם, מבעלי הקבוצה, מעוניין ליצור למסי "סביבה מושלמת לו ולמועדון" עם הנחתת כוכבי ברצלונה לשעבר נוספים.

לאחר שסרג'יו בוסקטס הצטרף לארגנטינאי ונראה שזה עניין של זמן עד שג'ורדי אלבה יוכרז כשחקן הרכש הטרי ביותר עבור מיאמי, קשר נבחרת אנגליה מעוניין לצרף גם את לואיס סוארס ואנדרס אינייסטה וליצור קבוצת כוכבי ברצלונה. עם האורוגוואי, שהיו שמועות לגביו על פרישה אפשרית והוא הכחיש בתוקף, הסיפור עשוי להיות מסובך יותר, כיוון שהוא תחת חוזה בברזיל, אך הקפטן הספרדי לשעבר שסיים חוזהו ביפן, צפוי להצטרף לחבריו בתחנה האחרונה בקריירה.

ליאונל מסי מוצג בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי ומתחבק עם הבעלים דייויד בקהאם. רויטרס
רוצה ליצור סביבה מושלמת עבור הפרעוש וקבוצתו. בקהאם ומסי/רויטרס

מלבד טאטה מרטינו, גם הוא מאמן ברצלונה לשעבר, במועדון האמריקאי צפויים להיפגש בשבועות הקרובים עם נציגים נוספים מהצוות המקצועי שעבד בברצלונה במטרה לשכנע אותם להצטרף לפרויקט השאפתני בליגת ה-MLS האמריקאית.

ברשת כבר החלו לכנות את הבנייה המחודשת בקבוצה "אינטר ברצלונה" ו-"קבוצת הפנסיה של ברצלונה", אך בקהאם לא מתרגש מהתגובות ושואף בעיקר להוציא את קבוצתו מתחתית טבלת ה-MLS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully