וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

110 אלף דולר לכרטיס: טירוף בארה"ב לקראת הבכורה של מסי במיאמי

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 9:54

אחרי ההצגה והקרנבלים, כוכב אינטר מיאמי יערוך סוף סוף את הבכורה בין שישי לשבת ומחירי הכרטיסים נסקו כבר ב-900 אחוזים. וכמה יעלה כרטיס לבכורה בליגה? הפרטים בפנים

ליאונל מסי מוצג בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי/InterMiamiCF

אחרי שהוצג באופן רשמי באינטר מיאמי וכל הקרנבלים סביבו יסתיימו, ליאו מסי יעלה סוף סוף על הדשא כשקבוצתו תפגוש את קרוס אסול המקסיקנית למשחק במסגרת "גביע הליגות" שייערך בלילה שבין שישי לשבת. גביע הליגות הוא מפעל בצמיחה שבו החל מהשנה ישחקו כל קבוצות ה-MLS והקבוצות מהליגה הבכירה במקסיקו. הקבוצות מחולקות לבתים של שלוש קבוצות והשתיים הראשונות עולות לשלבי הנוק אאוט.

אלא שמי שירצה להיות נוכח במשחק הבכורה של מסי, יצטרך, כך מסתבר, לשלם הרבה מאוד כסף. בארה"ב טוענים שכרטיסים למשחק הבכורה של מסי נמכרים בסכומי עתק, כאשר הכרטיסים היקרים ביותר הוצעו למכירה תמורת לא פחות מ-110 אלף דולר.

כמובן שיש אופציות הרבה יותר זולות לראות את מסי בבכורה, אך גם הן יקרות מאוד בהשוואה לכרטיסים רגילים, כאשר המחיר הממוצע הוא בסביבות 487 דולר. רק לשם השוואה, כרטיסים למשחק בין אינטר מיאמי לברצלונה באותו מפעל עלו בשנה שעברה בסביבות 200 דולר.

ליאונל מסי מוצג בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי. רויטרס
110 אלף דולר לכרטיס! מסי מוצג/רויטרס

וכמה יצטרך לשלם אוהד שירצה לראות את מסי בבכורה בליגה נגד שארלוט ב-20.8? המחיר הממוצע כרגע לכרטיסים למשחק הזה הוא 288 דולר, עלייה של כמעט 900 אחוז מאז שהחלו השמועות ביוני שמסי חותם במיאמי. באופן כללי המחירים לכרטיסים למשחקים של מיאמי מאז שמסי חתם בה קפצו ב-700 אחוז.

מבחינה מקצועית, אינטר מיאמי תצטרך את מסי ובוסקטס בכושר טוב משום שהקבוצה נמצאת במצב רע בליגה. היא ממוקמת אחרונה במחוז המזרחי עם 18 נקודות בלבד ב-22 מחזורים. הניצחון האחרון שלה בליגה הושג לפני יותר מחודשיים נגד ניו אינגלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully