וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במגעים מתקדמים לצירופו של אנטוניוס קליבלנד

20.7.2023 / 15:30

הגארד שסיים את העונה שעברה בהפועל אילת חתום באדלייד האוסטרלית, אך יכול להשתחרר תמורת 100,000 דולר. אם יגיע, יהיה זה במקומו של בראיין אנגולה שנכשל בבדיקות

מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

מכבי תל אביב במגעים מתקדמים לצירופו של הגארד אנטוניוס קליבלנד שסיים את העונה שעברה בהפועל אילת. השחקן מחזיק בחוזה לעונה נוספת באדלייד מהליגה האוסטרלית, אך יש לו אופציית יציאה תמורת פיצוי של 100,000 דולר. לאחרונה היה קרוב להצטרף לפרומיטיי האוקראינית, אולם העסקה נפלה בשל פערים בנוגע לשכרו של קליבלנד. אם יחתום, הוא יחליף את בראיין אנגולה שנכשל פעמיים בבדיקות הרפואיות ולכן בוטל החוזה עמו, כזכור.

קליבלנד שיחק 11 משחקים באילת ורשם ממוצעים נאים של 17.6 נקודות, 40.7% לשלוש, 4.2 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות למשחק. בעבר נבחר פעמיים לשחקן ההגנה של העונה בליגה האוסטרלית.

כאמור, מכבי תל אביב מחפשת בשבועות האחרונים שחקן שיעבה את הקו האחורי, שכולל את לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'ון דיברתולומאו ותמיר בלאט. אחד המועמדים שהוזכרו היה ג'יילן סמית', אבל הקבוצה ירדה ממנו בסופו של דבר.

אנטוניוס קליבלנד. Mark Brake, GettyImages
אנטוניוס קליבלנד בדרך להטבעה/GettyImages, Mark Brake

כפי שנכתב כאן מוקדם יותר היום, במכבי תל אביב נעשים מאמצים לצרף גם שחקן חיזוק לקו הקדמי, כאשר אופציה שנבדקה היא זו של אולק בלצרובסקי הפולני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully