וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בדקה אפשרות להחתים את אולק בלצרובסקי

20.7.2023 / 11:15

הסנטר הפולני שהראה ניצוצות במדי בוסטון בליגת הקיץ, מחזיק בסעיף יציאה מחוזהו בגראן קנאריה, והוזכר כמועמד למלא את מקומו של אלכס פויתרס. ביוון טוענים: פנאתינייקוס מנהלת איתו משא ומתן

תיקתקנו, 18.7/ספורט1

מכבי תל אביב בדקה אפשרות להחתים את אולק בלצרובסקי, סנטר גראן קנאריה ונבחרת פולין. בלצרובסקי בן ה-22, 2.15 מטר, הוזכר כמועמד לאייש את מקומו של אלכס פויתרס שעזב סופית את הצהובים וככל הנראה בדרך לחתימה במילאנו.

בלצרובסקי, שנבחר לשחקן הצעיר של העונה החולפת ביורוקאפ, מחזיק באופציית יציאה מחוזהו בקבוצה הספרדית. מי שנכנסה לתמונה בעניינו בימים האחרונים היא פנאתינייקוס, שלפי דיווחים ביוון מנהלת איתו משא ומתן. הירוקים משקיעים סכומי עתק הקיץ ואם הם אכן יחליטו להחתים את השחקן, לצהובים יהיה קשה להתחרות עליו מולם. יחד עם זאת, באתונה מייעדים לו תפקיד שולי יחסית כמחליפו של הסנטר הבכיר מתיאס לסור, כשגם קוסטאס אנטטוקומפו חתום בקבוצה.

בנוי להתמודד מול שחקני יורוליג: הביצועים של בלצרובסקי מול ריאל מדריד העונה

אולק בלצרובסקי, גראן קנאריה, מול אדי טבארס, ריאל מדריד. Borja B. Hojas, GettyImages
שם מעניין. בלצרובסקי מול אדי טבארס/GettyImages, Borja B. Hojas

לבלצרובסקי יש רקע מעניין. אביו הוא כדורסלן עבר פולני שבשנת 1998 נפצע בתאונת דרכים קשה, ממנה התאושש והפך לשחקן מצטיין בכדורסל נכים. הסנטר עצמו עבר כבר בגיל 14 לספרד, כשהצטרף לאקדמיה של גראן קנאריה. כעבור פחות משלוש שנים הוא הפך לשחקן הצעיר אי פעם שמופיע בקבוצה הבוגרת. הוא הוכתר לשחקן הצעיר המצטיין של העונה ביורוקאפ לראשונה ב-2021, ובעונה החולפת שבמהלכה היה בורג חשוב בזכייתה של הקבוצה במפעל, זכה בתואר האישי בפעם השנייה בקריירה.

בליגה הספרדית העמיד בלצרובסקי בעונה שעברה ממוצעים של 9.2 נקודות ו-3.4 ריבאונדים, בעוד ביורוקאפ הגיע ל-8.6 נקודות ו-3.8 ריבאונדים. בלצרובסקי ניסה להגשים הקיץ חלום ולהגיע ל-NBA. הוא הופיע במדי בוסטון בליגת הקיץ בלאס וגאס והראה ניצוצות עם 8.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק.

על אף גובהו, בלצרובסקי נחשב לשחקן נייד, טכני ומגוון. בעונה שעברה הוא קלע למעלה משלשה למשחק ביורוקאפ ביותר מ-40%. בארסנל שלו יש גם יכולת מסירה מפתיעה לשחקן בגובהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully