וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקבל, ייתן, יקבל: גרסת רובי קין ליונתן כהן

20.7.2023 / 13:30

אחרי עונת סיוט שהצטרפה לעונה רדודה מאוד בפיזה, שחקן ההתקפה של מכבי תל אביב מתייצב לעונה הזו על אדני זינוק אחרים לגמרי. המאמן האירי לקח אותו פרוייקט, רוצה לקבל ממנו את מה שהלך לאיבוד והבטיח לתת גב גדול, אבל הוא מצפה לקבל בחזרה

תקציר: בורנמות' - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

רובי קין לא בא למכבי תל אביב בדרישות למהפיכה. הוא לא הציב כתנאי אחרי שנתיים בהן הקבוצה סיימה שלישית בטבלה, סגל חדש. הוא קיבל שני שחקנים זרים שאמורים לשדרג את מכבי תל אביב, אבל כאן עצר. לפחות בינתיים.

אם צריך לקחת משפט אחד ממסיבת העיתונאים שלו אתמול בקרית שלום זה המשפט שמתייחס לכך שהוא והצוות שלו הגיעו כדי להוציא יותר מהשחקנים שנמצאים כבר במכבי תל אביב. יכול להיות שקין יתפכח בהמשך ויבין שאי אפשר להוציא יותר, אבל בשלב הזה וכשהוא כמה שעות לקראת משחק ראשון רשמי מול הפועל באר שבע (20:00, ספורט1), האירי עדיין מאמין ומשוכנע שיש במכבי תל אביב שחקנים שלא הצליחו לתת בעונה שעברה אפילו מחצית מהפוטנציאל שלהם.

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, יונתן כהן. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
משפחת כהן עברה להתגורר אצל זהבי לתקופה קצרה הקיץ/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

אחד השחקנים המרכזיים שנופל בקטגוריה הזו מבחינת קין ומבחינת מכבי תל אביב הוא יונתן כהן. לא מעט שיחות ניהלו קין וכהן בשלושת השבועות שהמאמן במכבי תל אביב. נקודת הפתיחה של כהן שונה לגמרי מכפי שהייתה לפני שנה. בתקופה הזו בקיץ 2022, הוא היה עדיין בפיזה, רחוק כל כך מוודאות באשר לעתידו. ולאדן איביץ' ידע שהוא יחזיר אותו, אבל המשא ומתן מול האיטלקים נמתח על פני שבועות מעיקים. בסוף כהן חזר, אבל לאיביץ' לא היה זמן עבורו. הוא שלח אותו להתאמן לבד, להשלים פערי כושר, לעבוד לאט מאוד.

עבור כהן זה היה כמעט כמו גזר דין מוות. הוא לא היה חלק ממכבי תל אביב בתחושה. השבועות האלה בצד גרמו לשקיעה. אז הגיעה מסיבת עיתונאים בה פתח הסרבי את מה שהוא מרגיש כלפי כהן והיחסים עוד יותר הידרדרו. גם אחרי שאיביץ' עזב, מעמדו של יונתן כהן לא עלה. קראנקה נתן לו פה ושם, אבל כהן לא היה בכיוון. בסביבתו אמרו שזה לא אותו שחקן. שהוא איבד את הביטחון לחלוטין.

בפגרה האחרונה עשה כהן בעיקר התאמות לכיוון של ערן זהבי. אפילו גר אצל שי וערן תקופה קצרה ביחד עם רעייתו רוני. הקרבה הזו היתה אמורה לעשות לו טוב. לאמץ משהו מההרגלים של מי שנחשב למקצוען הכי גדול בכדורגל הישראלי. עם כל החבילה הזו הגיע אל פתחו של רובי קין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יונתן כהן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יצטרך להמציא את עצמו מחדש אחרי עונה מסויטת. כהן/אריאל שלום

כשבחן האירי את הסגל שלו, הוא התעכב על יונתן כהן. שחקן של מספרים דו ספרתיים בכיבושים ובבישולים לפני שיצא לאיטליה, לא יכול להיות רע כל כך. הוא אמר לעצמו שאם יש קטגוריה של שחקנים שצריך להוציא מהם יותר, יונתן כהן נמצא בראשה. הם דיברו הרבה. קין הבטיח שייתן לו הרבה יותר גב. שיהיה סבלני כלפיו ויחזיר לו את הביטחון שאבד. כהן הבטיח לעבוד הרבה יותר קשה. לנסות ולהחזיר לעצמו את כל מה שאבד במשך שנה ויותר אם סופרים גם את הימים בפיזה.

תחת הלחץ הזה, יונתן כהן יצטרך להמציא את עצמו מחדש. הוא יודע שהעיניים כלפיו, שמצפים ממנו לדברים אחרים. הוא גם יודע ומאמין בעצמו. אין יותר ממנו שרוצה כבר להיות במקום אחר. מה שעבר בעונה שעברה היה סיוט ארוך ומתמשך, אבל עם כל הרצון הטוב והגיבוי שיקבל מקין, האירי יודע שזו מכבי תל אביב. שבמועדון הזה שבעים מכישלונות בשלוש השנים האחרונות ושאין יותר מדי זמן להתעכב אם העסק לא דופק. הוא רוצה להוציא מכהן את מה שמוגדר כנעלם, אבל הוא גם יחזיק בסבלנות עד גבול מסוים.

יונתן כהן יקבל, ואם יידע לתת בחזרה, יקבל הרבה מהמאמן שיעלה הערב בטרנר למשחק ראשון במסגרת ישראלית בלי שהוא מכיר כמעט את היריבה. הוא יצפה שהשחקנים יידעו לעזור לו בזכות זה שהם מכירים הרבה יותר ממנו את מי שהם הולכים לפגוש, ואם יש מישהו שצריך להביא את האקסטרה שלו בשביל הקבוצה בערב כזה - זה יונתן כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully