וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "יכולים להיות עוד שינויים בסגל. רוצה לראות קבוצה אמיצה"

19.7.2023 / 17:35

מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים לקראת הפועל באר שבע ב"מפגש האירופיות": "יונתן כהן סבל מחוסר ביטחון בעונה שעברה, אבל הוא שחקן של מספרים. לדניאל פרץ יש חוזה וכרגע הוא כאן". דור פרץ: "לכולם כאן יש חלק במקום שהמועדון היה בו בשנים האחרונות"

תקציר: בורנמות' - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

מכבי תל אביב שבה רק אתמול (שלישי) ממחנה אימונים בספרד, אבל לרובי קין ולשחקניו אין יותר מדי זמן לנוח כי כבר מחר הם יתארחו באצטדיון טרנר אצל הפועל באר שבע במשחק "מפגש האירופיות" במסגרת גביע הטוטו (20:00, ספורט1).

מכבי תל אביב גברה 0:1 על מ.ס. אשדוד במשחק הכנה בקרית שלום עוד לפני היציאה למחנה האימונים בספרד, במהלכו הפסידה 1:0 לאורלנדו פיירטס מדרום אפריקה וגברה 0:1 על בורנמות' מהפרמיירליג. כעת, יממה לפני המשחק הרשמי הראשון, ערך רובי קין מסיבת עיתונאים לקראת המשחק

"היה מחנה אימונים טוב וזה היה חשוב שהצוות והשחקנים, כולנו נכיר אחד את השני", אמר קין תחילה, "היו לנו שני משחקים נגד יריבות טובות ויכולנו לראות היכן הדברים עומדים, אבל כמובן שיש עוד הרבה עבודה. עשינו עד עכשיו שני שינויים בשחקני השדה ולהחליף שני שחקנים בשלושה שבועות זה הספק לא רע. אני יודע איך כדורגל עובד ויכולים עוד להיות שינויים, אבל אני רוצה קודם להכיר יותר טוב את הסגל שלנו".

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"יש עוד הרבה עבודה". קין/דני מרון

קין גם התייחס לאפשרות שדניאל פרץ יעזוב: "כרגע הוא כאן, יש לו חוזה. דניאל הוא אחד השחקנים הכי טובים שיש, וכדי לעמוד במטרות שלנו אנחנו צריכים את השחקנים הכי טובים. הוא היה אחד המצטיינים ביורו ואני מאוד רוצה לשמור עליו ועל כל השחקנים הטובים בסגל".

האירי גם התייחס למעמדו של יונתן כהן: "יונתן כהן סבל מחוסר ביטחון בעונה שעברה. אני אתן לו ביטחון כי הוא שחקן של מספרים. היו לו עשרה שערים ועשרה בישולים לפני שהוא עזב לאיטליה, אז יש בו הרבה שצריך להוציא ממנו. מעכשיו זה שלו. הוא צריך לקחת כי אם אתה לא לוקח, תמיד יהיה מישהו שינשוף לך בעורף".

שחקן נוסף שהתייחס אליו המאמן היה יוריס ואן אובריים: "יוריס הוא שחקן הולנדי. אני אוהב שחקנים עם נגיעה הולנדית. יש לנו כמה שחקנים שיכולים לעשות את עמדת הקשר האחורי. גם דן גלזר וגם גולסה. אני לא רוצה להתייחס למי שאימן כאן בעונה שעברה. אני רואה ולומד את הדברים עכשיו ומנתח את השחקנים בכל אימון. אבו פרחי? גם אני שיחקתי בגיל 17, אין עם זה שום בעיה. כרגע הוא חלק מהקבוצה".

על יריבתו מחר אמר קין: "אני לא מחפש תירוצים למחר וגם אם למאמן של הפועל באר שבע יש יתרון כי הוא מכיר היטב את מכבי תל אביב, השחקנים שלנו מכירים היטב את הקבוצה שלהם. אני לא מחפש תירוצים. אני רוצה לראות מחר קבוצה אמיצה ומתלהבת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
לקח אחריות. דור פרץ/מאור אלקסלסי

דור פרץ דיבר גם הוא, ואמר: "לסיים בשתי עונות במקום השלישי זה משהו שמבחינתי לא ראוי למכבי תל אביב. לי אישית יש אחריות לדברים שהיו בעונות הקודמות, כשחקן בתוך המערכת. גם לשחקנים נוספים, לאנשי הנהלה ומקבלי החלטות, לכולם יש חלק במקום שהמועדון היה בו בשנים האחרונות. כל אתגר הוא מקום לצמיחה. אם נדע למנף את המקום שהיינו בו לצמיחה, אנחנו נעשה את שלנו ובגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully