וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: היריבות האפשריות של מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השלישי

המסע של הירוקים אל עבר שלב הבתים בליגת האלופות יימשך ברביעי נגד שריף טירספול, אבל יומיים קודם לכן דגו ושחקניו יגלו את מי יוכלו לפגוש אם יעברו גם את המולדבים. גלאטסראיי החזקה ביותר, ראקוב עשויה להפתיע ומי נכנסה לרשימה במקום פרנצווארוש?

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

סיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות הגיע לסיומו הערב (רביעי) וכעת הפנים להגרלת סיבוב המוקדמות השלישי ביום שני בצהריים. כידוע, מכבי חיפה עברה את חמרון ספרטנס המלטזית בסיבוב המוקדמות הראשון וכבר ביום רביעי תתארח אצל שריף טירספול במשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השני, אבל עוד לפני שתתארח אצל אלופת מולדובה היא תגלה מי עשויה להיות היריבה שלה אם תחלוף גם על פני שריף במסעה אל עבר העפלה שנייה ברציפות לשלב הבתים של המפעל היוקרתי.

שריף טירספול היא המדורגת מבין שתי הקבוצות במפגש הקרוב, אבל מכיוון שכמו מכבי חיפה גם לה אין מספיק ניקוד כדי להיות מדורגת, המשמעות היא שהמנצחת במפגש ביניהן צפויה לקבל הגרלה קשה בסיבוב הבא. את פרנצווארוש ההונגרית מכבי חיפה ושריף כבר לא יוכלו לקבל בשלב הבא אחרי ההדחה המביכה והסנסציונית שספגו מוחמד אבו פאני וחבריו, ובמקום אלופת הונגריה למדורגת הפכה מולדה הנורבגית. אלה שש המדורגות האפשריות, והיריבות שלהן בסיבוב השני:

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
ביום שני ההגרלה, ביום רביעי יתארחו במולדובה/מאור אלקסלסי

משחקי סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות - המדורגות מודגשות

ז'לגיריס (ליטא) - גלאטסראיי (טורקיה)
בריידבליק (איסלנד) - פ.צ. קופנהאגן (דנמרק)
ה.י.ק הלסינקי (פינלנד) - מולדה (נורבגיה)
ראקוב (פולין) - קרבאח (אזרבייג'ן)
זרינסקי מוסטאר (בוסניה) - סלובן ברטיסלבה (סלובקיה)
דינמו זאגרב (קרואטיה) - אסטנה (קזחסטן)

הקבוצות שיפסידו במשחקי סיבוב המוקדמות השני והשלישי ייירדו למשחקי מוקדמות הליגה האירופית. העפלה לסיבוב המוקדמות השלישי באלופות משמעותה השתתפות ודאית לכל הפחות בשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully