וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה: פרנצווארוש ואבו פאני הודחו על ידי אלופת איי פארו

אלופת הונגריה סיימה את דרכה בליגת האלופות אחרי שהובסה בביתה 3:0 בידי קלאקסוויק הקטנטנה. הישראלי השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב, אבל לכל היותר ישחק בקונפרנס ליג

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

מדובר רק בסיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות, אבל ייתכן שזו ההפתעה הגדולה ביותר שתירשם עד שלב הבתים: פרנצווארוש, אלופת הונגריה שביצעה מהפכה ענקית בסגל הקיץ במטרה להעפיל לליגת האלופות והשקיעה סכומים נכבדים כדי לצרף בין היתר את מוחמד אבו פאני ואלכסנדר פשיץ', סיימה את דרכה במפעל כבר הערב (רביעי) אחרי שהובסה בביתה 3:0 על ידי קלאקסוויק הקטנטנה, אלופת איי פארו.

בשבוע שעבר נפרדו השתיים ב-0:0 וכבר אז הייתה זו תוצאה שגרמה להרמת גבות, אבל לא היה בפרנצווארוש מי שחשב שהקבוצה לא תשלים את המשימה בגומלין ותעלה לסיבוב המוקדמות השני. כאמור, זה הסתיים בתבוסה קשה ובסנסציה של ממש כבר בסיבוב המוקדמות הראשון. בעקבות ההפסד תנסה כעת פרנצווארוש להעפיל דרך המוקדמות לשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

מוחמד אבו פאני, פרנצווארוש. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
לא כך ציפה להתחיל את דרכו בהונגריה. אבו פאני/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

אבו פאני פתח בהרכב והשלים 90 דקות, גם ספג כרטיס צהוב בדקה ה-88. הוא וקבוצתו נקלעו לפיגור כבר בחלוף שמונה דקות משריקת הפתיחה כי ארני פרדריקסברג הבקיע בבעיטת פנדל מוצלחת. שער של ההונגרים נפסל וגם טענה לפנדל בצדק לא זכתה להתייחסות מהשופט ומעוזריו, אבל המכה האמיתית נחתה על פרנצווארוש כאשר פרדריקסברג השלים צמד בדקה ה-32 אחרי סדרת טעויות בהגנה ההונגרית.

ההונגרים ניסו בכל כוחם להשיג שער מצמק עוד לפני המחצית והפקירו את החלק האחורי, וכך מצא את עצמו לוק קאסי מקבל כדור עוד לפני קו החצי כשאין מי שיעצור אותו. למרות שנראה היה שירוץ עד לשער, הוא בעט מכ-40 מטר מכיוון שראה את שוער המארחת יוצא מקו השער - וזה הסתיים בשער מביך למדי כי הבעיטה לא הייתה מספיק חזקה ומסוכנת, אבל בכל זאת הכניעה את דנש דיבוס שרק נגע בכדור בדרכו לרשת. במחצית השנייה פרנצווארוש השבורה לא הצליחה להבקיע, ספגה 3:0 מביך והודחה מהמפעל.

* לעומת אבו פאני, על אף שלא שיחק הערב, לסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות העפיל סער פדידה עם קבוצתו אולימפיה לובליאנה. בשבוע שעבר הקשר עלה מהספסל לקראת הסיום, היום צפה בחבריו מנצחים 1:2 את ואלמיירה הלטבית ומשלימים 2:4 בסיכום המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully