וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן: "התקציב יגדל לרמות שהפועל ת"א לא התקרבה אליהן"

יו"ר העמותה על הצטרפות הבעלים החדש, עופר ינאי: "ידאג לאולם הכי טוב ולשחקנים הכי טובים". עוד הוסיף: "המטרה היא לזכות ביורוקאפ. לארח ביד אליהו? לא נקל על הגורמים שיודעים שצריך לבנות לנו אולם טוב יותר"

הגרלת הפועל תל אביב ביורוקאפ/ספורט1

עידן חדש החל היום (רביעי) בהפועל תל אביב, שהודיעה כי איש העסקים עופר ינאי יהפוך לבעל המניות העיקרי במועדון, זאת בכפוף לאישור עמותת הפועל אוסישקין שחבריה יתכנסו בשבוע הבא. משמעות המהלך היא שהאדומים כבר לא יהיו קבוצת אוהדים, שכן ינאי יחזיק ב-51% מהבעלות, בעוד 30% יישארו בידיו של אבי זיידנברג ו-19% יוחזקו בידי העמותה. יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן התראיין הערב ל-103FM והתייחס לשינוי הארגוני שיזרים לקבוצה 30 מיליון שקלים אחרי שההסכם ייחתם.

"התקציב אמור לגדול ברמה משמעותית ולהגיע לרמות שהפועל תל אביב לא התקרבה אליהם בשום כיוון", הסביר. "לא פחות חשוב, החוסן של הארגון, הרצון והיכולת של האנשים להכניס את היד לכיס יותר. ברגע שיש את היכולות והרצון, אז מן הסתם נוכל לעשות מהלך גדול כשנרצה בכך, אבל עדיין צריך לעבוד חכם".

כהן המשיך: "הבאנו את העסקה לבחינה כי אנחנו מאוד מאמינים בה ואני מאמין שכל החברים יראו את היתרונות בה, שהם רבים מכל כיוון, גם כספית ומבחינת האנשים. עסקה מדהימה ונכונה".

לדבריו, מידת הניהול של עופר ינאי תתבטא באסטרטגיות הגדולות במועדון: "עופר יהיה אחראי על דאגה לאולם הכי טוב ולשחקנים הכי טובים. הוא בטח לא מתכוון להתעסק בהסעות, במכירת מינויים או בהחתמת שחקנים. אבל הוא יהיה שם איפה שהוא יכול, ואני רוצה שיהיה שם כמה שיותר. עם השנים למדנו לחיות טוב ביחד עם שותפים שיודעים לתת ביטוי לעמותה, ואני מאמין שכך זה ימשיך".

עוד כדורסל ישראלי

כהן אמר שהניסיונות להתחזק בשחקנים זרים הפכו קשים יותר בשבועות האחרונים: "שוק הזרים נוראי. אין כמעט שחקנים. ומה שיש מאוד יקר, הרוב נשארים בארצות הברית. התחלנו גם קצת מאוחר, בשבועיים-שלושה האחרונים היה קשה לדעת מה התקציב שלנו".

הפועל תל אביב תמשיך כידוע ביורוקאפ, שם הודחה ברבע הגמר בעונה האחרונה: "המטרה היא לנסות ולזכות ביורוקאפ", הצהיר היו"ר. "קל זה לא יהיה. אני רואה את הקבוצות ואת ההחתמות עד כה, וכולם שחקנים ברמה מאוד גבוהה, אבל גם אנחנו נהיה שם".

לסיום ענה כהן על השאלה מדוע הפועל תל אביב לא מארחת באולם גדול יותר, למשל ההיכל ביד אליהו: ""אני חושב שכך נקל על הגורמים שיודעים שצריך לבנות להפועל תל אביב אולם יותר גדול, ותפקידנו לא להקל על זה, אלא לגרום שזה יקרה כמה שיותר מהר. אנחנו מאוד קרובים, ברמת השנתיים או שלוש, לאולם יותר גדול להפועל תל אביב. אנחנו גם מוצאים פתרונות ביניים בדמות אוהל ארעי גדול שאתה כמעט ולא מרגיש שאתה לא באולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully