וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברינטון למאר חתם לשנתיים בהפועל ירושלים: "זוכר את האווירה פה"

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 11:28

הקבוצה מהבירה ממשיכה במסע החימוש שלה והחתימה את הגארד שכיכב אשתקד בא.א.ק אתונה וגם קלע 21 ו-24 נקודות במפגשים מול ירושלים בליגת האלופות. דז'יקיץ': "הוא מאוד רצה להיות חלק מהקבוצה"

דריבל אורח בהפתעה, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל ירושלים ממשיכה במסע החיזוק המרשים שלה בעידן מתן אדלסון והיום (רביעי) הקבוצה הודיעה על החתמתו לשנתיים של הקומבו גארד ברינטון למאר (28, 1.93). למאר שיחק בעונה החולפת במדי א.א.ק אתונה וכיכב בשורותיה עם ממוצעים של 15.7 נקודות, 45.5% ל-3 ו-1.6 חטיפות בממוצע.

"אני סופר שמח להצטרף להפועל", אמר למאר לאחר החתימה, "אני נרגש להביא מהיכולות הדינמיות שלי לפרקט ולהוסיף מהניסיון ומהאיכויות שלי לקבוצה החזקה שכבר נבנית כאן. אני כמובן זוכר את האווירה המשוגעת ממשחק מס' 3 כשהייתי במדי א.א.ק, ואני מתרגש מהמחשבה על האנרגיות שאקבל מהאוהדים שלנו בכל ערב. אני אוהב להתחרות ולהילחם ואני יודע שאתם האוהדים תהיו לצידנו עד הרגע האחרון עבור המטרה המשותפת של כולנו - לזכות בתארים".

בריינטון למאר א.א.ק אתונה לצד קאדין קרינגטון הפועל ירושלים. באדיבות ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
חיזוק משמעותי. למאר במפגש מול קרינגטון וירושלים/אתר רשמי, באדיבות ליגת האלופות של פיב"א

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' אמר: "חיפשנו שחקן שיכול לשחק בכמה עמדות, בשני צידי המגרש. ברינטון הוא שחקן יוזם, מוכשר מאוד ותמיד עם מוכנות לעזור לחבריו לקבוצה. הוא מאוד רצה להיות חלק מהפועל ואנחנו מאמינים שיש לזה משמעות גדולה מאוד".

את עונת 21-22 למאר פתח באניסי קרסנויארסק מה-VTB ועבר ללה מאן בצרפת, שם שיחק במשך עונה וחצי. בעונה שעברה, כאמור, הגיע לא.א.ק ונתן את עונתו הטובה ביותר בקריירה עד כה. בשני המשחקים הראשונים בסדרת רבע הגמר נגד הפועל ירושלים רשם 21 ו-24 נקודות בהתאמה, לפני שההגנה האדומה הצליחה לעצור אותו במשחק מס' 3 הבלתי נשכח בארנה.

למאר מצטרף לגבי צ'אצ'אשווילי, יובל זוסמן וכריס ג'ונסון שחתמו מוקדם יותר בקבוצה המתגבשת בירושלים, כאשר חוזהו של ספידי סמית' הוארך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully