וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתלבטות של קין מול ב"ש: לוקאסן שהחלים מפציעה או ניר ביטון

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 21:42

הבלם ההולנדי חזר לאימונים מלאים ונמצא בתמונת ההרכב למפגש האירופיות במסגרת גביע הטוטו (חמישי, 20:00, ספורט1). רביבו ותורג'מן שבו לאימונים, אך ספק אם ייכללו בסגל. כ-2,000 אוהדים הגיעו לאימון בקרית שלום והדליקו אבוקות ורימוני עשן

תקציר: בורנמות' - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

דריק לוקאסן, בלם מכבי תל אביב שהחמיץ את משחק ההכנה האחרון בספרד מול בורנמות' בגלל פציעה, החלים לחלוטין והוא אחת ההתלבטויות של רובי קין לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע ב"מפגש האירופיות" (חמישי, 20:00, ספורט1).

ההולנדי אמנם הורחק במשחק האימון שקדם למפגש עם האנגלים, בהפסד לאורלנדו פיירטס, אבל עדיין נחשב מבחינת האירי לבלם מוביל בהרכב. כעת קין יצטרך להחליט אם לפתוח עם לוקאסן על חשבון ניר ביטון שהחליף אותו מול בורנמות' והציג יכולת טובה.

אוהדי מכבי תל אביב. באדיבות המצולמים
מאות אוהדי מכבי תל אביב בקרית שלום/באדיבות המצולמים

אופיר דוידזאדה צפוי להמשיך לפתוח כמגן שמאלי, גם כי רוי רביבו חזר רק הערב לאימוני מכבי תל אביב ביחד עם דור תורג'מן. כידוע, השניים לא היו במחנה בספרד בגלל הקיץ העמוס שחוו בנבחרות ישראל השונות ושניהם התאמנו הערב, אבל קרוב לוודאי שלא יהיו בסגל למחר.

על פי מה שאמר קין במסיבת העיתונאים, נראה שיוריס ואן אובריים ימשיך לשחק כקשר האחורי בהרכב והמאמן מתכוון לתת גב בתקופה הקרובה גם ליונתן כהן, כך שגם הוא צפוי לפתוח בחלק הקדמי לצד מילסון וערן זהבי. בשער ימשיך דניאל פרץ .

יש לציין שלאימון הערב בקרית שלום הגיעו מאות אוהדי מכבי תל אביב במטרה לדחוף את השחקנים ולעודד אותם לקראת תחילת העונה. כ-2,000 האוהדים הדליקו אבוקות ורימוני עשן במה שלמעשה היה המפגש הראשון של קין והצוות החדש עם הקהל הצהוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רורי דלאפ, עוזרו של רובי קין במכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אפילו על הוצאות החוץ עובד הצוות במכבי תל אביב. דלאפ/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בקבוצה מנסים כל הזמן לשפר אלמנטים שהיו לקויים מאוד בעונה שעברה ונושא המצבים הנייחים נלמד כל הזמן. יתרה מכך, הצוות בראשות קין עסוק בשיפור העמידה בקרנות ובכדורים החופשיים הן בהתקפה והן בהגנה. גם עניין הוצאות החוץ נמצא בטיפול של עוזר המאמן רורי דלאפ, מאחר שהצוות יודע עד כמה אפילו עניין הוצאות החוץ היה לקוי בעונה שעברה.

במכבי תל אביב מקווים שהעייפות שהשחקנים סוחבים אחרי החזרה לארץ רק אתמול מהמחנה בספרד לא תהווה עניין במשחק מחר, ולמרות שמדובר רק בגביע הטוטו מודעים לכך שיש חשיבות רבה למשחק הרשמי הראשון של העונה והקבוצה רוצה לחזור עם ניצחון מטרנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully