וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.7: סוכמה עסקת גברדיול, אונאנה "חתם ביונייטד"

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 21:04

בלם לייפציג ונבחרת קרואטיה יעבור למנצ'סטר סיטי תמורת כ-100 מיליון יורו, השוער הקמרוני תועד במתחם האימונים במנצ'סטר ועל פי הפרסומים כבר השלים את המעבר. אובמיאנג עובר למארסיי, סימונס נרכש על ידי פ.ס.ז' והושאל ואוריול רומאו הוצג בברצלונה

דריבל, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

העברות

* אחרי שברצלונה כבר הודיעה על השאלת פבלו טורה לג'ירונה, היא הודיעה היום על החתמת אוריול רומאו. הקשר אחורי בן ה-32 חתם לשלוש שנים והגיע כדי להחליף את סרג'יו בוסקטס, ברצלונה תשלם עבורו כ-6 מיליון יורו בנוסף להשאלת טורה הצעיר לעונה הקרובה.

* פריז סן ז'רמן הפעילה את סעיף הרכישה בחזרה מפ.ס.וו איינדהובן ורכשה את צ'אבי סימונס תמורת 8 מיליון יורו. מיד לאחר חזרתו של הקשר ההולנדי, הפריזאים הודיעו על השאלתו בעונה הקרובה לר.ב. לייפציג.

* מילאן הודיעה על החתמתו של טיג'אני ריינדרס מאלקמאר. הקשר של ההולנדים הצטרף לרוסונרי תמורת 20 מיליון יורו בחוזה ל-5 שנים.

* אינטר הכריזה על צירופו של חואן קואדרדו. הקולומביאני חתם בשורות הנראזורי מיובנטוס בהעברה חופשית, זאת לאחר שהמשא ומתן שלו מול קבוצות מהליגה הסעודית נפלו בעקבות מחלוקות על שכר.

* העולה החדשה לפרמיירליג, שפילד יונייטד, הודיעה על צירופו של בני טראורה בן ה-20, שחקן התקפה מהאקן השבדית חתם לארבע השנים הבאות.

שמועות

* קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון יצטרף לסטיבן ג'רארד בערב הסעודית בחוזה עתק בקבוצת אל איתיפאק. לחצו לידיעה המלאה

* אנדרה אונאנה הגיע למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד כדי להשלים את מעברו מאינטר. השוער הקמרוני נרכש תמורת 51 מיליון יורו לפני בונוסים אפשריים, ולפי הדיווחים חתם על החוזה ויוצג בקרוב.

* א.א.ק אתונה לא מתפשרת על מחירו של ליוואי גרסיה. לפי דיווחים ביוון, היא דחתה הצעה נוספת של לאנס, שהעלתה את הסכום שהיא מוכנה לשלם ל-21.5 מיליון יורו. כזכור, 40% מכרטיסו של הטרינידדי שייכים לבית"ר ירושלים.

* דיווח בספרד: מנצ'סטר סיטי סימנה את ראפיניה כמחליף של ריאד מחרז, שעשוי לעבור לליגה הסעודית. צ'יקי בגיריסטיין ודקו היו בקשר לגבי עסקה אפשרית, כאשר ברצלונה פתוחה לשמוע הצעות עבור הברזילאי.

* שאפי סוליימאנוב, שחקן הפועל באר שבע בעונה החולפת, יעזוב את קרסנודר שלה הוא שייך. בעיתון הרוסי "ספורט-אקספרס" טוענים שקבוצות מצרפת ומערב הסעודית מעוניינות בו.

* פייר אמריק אובמיאנג סיכם את תנאיו בשורות מארסיי ויחתום לשלוש שנים בקבוצה מדרום צרפת. הוא יגיע בהעברה חופשית מצ'לסי, במדיה הוא יובש בעונה החולפת.

* אינטר מיאמי עדיין לא ויתרה על האפשרות להחתים את לואיס סוארס. הקבוצה החדשה של מסי ובוסקטס הגיעה לסיכום עם גרמיו, כאשר יש אפשרות שהסקורר האורוגוואי הוותיק יעשה את המעבר בדצמבר.

* אל הילאל הסעודית מוכנה לשלם לליברפול 50 מיליון יורו עבור לואיס דיאס. האנגלים כרגע מסרבים למכור אותו.

* מרקו וראטי עשוי לעבור לאתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס יצרו קשר עם פריז סן ז'רמן לגבי הקשר האיטלקי בן ה-30, אך הצעה רשמית טרם הוגשה.

* לפי "רלבו", אמריק לאפורט מעוניין לעבור לאתלטיק בילבאו. בלם מנצ'סטר סיטי בן ה-29 קיווה לעבור לברצלונה, אך האופציה היחידה ביותר היא בינתיים מהקבוצה הבאסקית שטרם פנתה רשמית לאלופת אירופה לגביו. סיטי מצדה לא מתנגדת למכור אותו לקראת צירופו המסתמן של יושקו גברדיול תמורת כ-100 מיליון יורו מלייפציג, כשעל פי העיתונאי פבריציו רומאנו העסקה סוכמה סופית והקרואטי יעבור.

* תומאס טוכל מעוניין להחתים שוער נוסף שיוכל להוות גיבוי למנואל נוייר לאור העזיבה הצפויה של יאן זומר לאינטר. המועמד המובילים הם רוברט סאנצ'ס מברייטון ויאסין בונו מסביליה.

* לוטון טאון שעלתה לפרמיירליג מנסה לצרף את איסה קבורה ששייך למנצ'סטר סיטי. המגן הימני, שחקן נבחרת בורקינה פאסו הצעירה, שיחק העונה כמושאל במארסיי.

* סרחיו קנאלס בן ה-32 בדרך למונטריי המקסיקנית. ריאל בטיס קרובה לסיכום על מכירת הקשר עבור 15 מיליון יורו.

* אלן סן מקסימן בדרך החוצה מניוקאסל. הקיצוני הצרפתי בן ה-26 קיבל הצעה המוערכת בכ-12 מיליון יורו לעונה מאל-אהלי הסעודית, במקביל המגפייז מנהלים שיחות למכירתו וצפויים להסכים להצעה שהוגשה בגובה 25 מיליון יורו.

* שחקן נוסף שצפוי לעבור לסעודיה זהו אלכס טלס. מגן מנצ'סטר יונייטד יימכר תמכורת כ-5 מיליון יורו לאל נסאר הסעודית, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו. הוא ישתכר כ-7 מיליון יורו נטו בעונה.

* נציגי מילאן צפויים לשוחח היום עם אנשי ויאריאל על צירוף אפשרי של שחקני ההתקפה ארנוט דנג'ומה וסמואל צ'וקווזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully