וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרף לג'רארד בערב הסעודית: ג'ורדן הנדרסון יעבור לאל איתיפאק

קפטן ליברפול יעזוב אחרי 12 שנה תמורת שכר עתק המוערך בכ-30 מיליון יורו בכל אחת משלוש השנים הבאות. גם פאביניו על סף עזיבה לטובת אל איתיחד. האדומים ניצחו 2:4 את קרלסרוהה במשחק הכנה ללא השניים, מנצ'סטר יונייטד גברה 0:1 על ליון

תקציר: קרלסרוהה - ליברפול 4:2/ספורט 1

הנהירה לכדורגל בערב הסעודית נמשכת והערב (רביעי) נודע על עזיבתם של שני קשרי מרכז השדה של ליברפול - הקפטן ג'ורדן הנדרסון ופאביניו. העיתונאי דייויד אורנסטיין מ"האתלטיק" פרסם כי הנדרסון בן ה-33 יימכר תמורת 14 מיליון יורו ויצטרף בהקדם לסטיבן ג'רארד, מאמנה החדש של אל איתיפאק.

הנדרסון נחשב לדמות חזקה באנגליה, בוודאי אחרי שהשמיע קול חזק למען הקהילה הגאה, ובממלכה הופתעו מאוד מהחלטתו לעזוב אחרי שבתחילת המו"מ נטען שמשפחתו מסרבת למעבר, אך כנראה שסכומי העתק עשו את שלהם.

שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
ניצחו ללא הקפטן העוזב. שחקני ליברפול חוגגים/GettyImages

הנדרסון, שהגיע לליברפול לפני 12 שנה מסנדרלנד, ירוויח כ-750 אלף יורו בכל שבוע במשך שלוש שנים. הוא צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות בימים הקרובים ולהשלים את מעברו. בדומה לו, פאביניו הברזילאי, כך על פי הפרסומים, כבר עבר את הבדיקות הרפואיות וצפוי עד סוף השבוע לחתום באל איתיחד תמורת 25 מיליון יורו לעונה למשך שלוש שנים.

במשחק הכנה שנערך היום מול קרלסרוהה מהליגה הגרמנית השנייה, האדומים ניצחו 2:4 כשדיוגו ז'וטה כבש צמד בזק בתוספת הזמן והעניק את הניצחון לקבוצה של יורגן קלופ. דרווין נונייס כבש ראשון עבור המייטי רדס מבישול של מוחמד סלאח, הגרמנים הפכו, אך קודי גאקפו שעלה יחד עם הרכב שונה לחלוטין מהמחצית הראשונה, השווה מקרוב. הפורטוגלי הבקיע שער נהדר בדקה השנייה של תוספת הזמן ומיד לאחר מכן את השני שלו מבישול של אלכסיס מקאליסטר בבכורה באדום. גם דומיניק סובוסלאי רשם הופעה ראשונה במדי הקבוצה של קלופ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בתקציר הניצחון של מנצ'סטר יונייטד במשחק ההכנה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליון 0:1/ספורט 1

* במשחק הכנה נוסף שנערך היום, מנצ'סטר יונייטד גברה 0:1 ליון משער של דוני ואן דה בייק. הקשר ההולנדי ששיחק גם כמושאל אצל אברטון, לא הצליח להמריא במדי השדים האדומים, ועם כיבוש השער חגג בצורה אמוציונלית יחד עם חבריו ברגע המגרש עבורו.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully